درز تصاویر باکیفیت گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ یک روز پیش از رونمایی رسمی

ایوان بلاس لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی، به‌تازگی تصاویر با کیفیتی را از گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر کرده است. این تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ را در رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

0

حدودا یک‌ ماه از انتشار تصاویر گلکسی واچ اکتیو 2 در فضای اینترنت می‌گذرد. این ساعت هوشمند قرار است فردا به صورت رسمی رونمایی شود. با این حال ساعاتی پیش چند تصویر با کیفیت از این ساعت هوشمند منتشر شد که این ساعت هوشمند را در هر دو مدل و با رنگ‌های متنوع به نمایش می‌گذارد.

گلکسی واچ اکتیو 2
گلکسی واچ اکتیو 2 نسخه 40 میلی‌متری

این رندرها توسط ایوان بلاس منتشر شده است. این تصاویر می‌تواند دید دقیق‌تری را از این ساعت هوشمند در اختیار ما بگذارد. در این تصاویر هر دو نوع ساعت هوشمند سامسونگ یعنی نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری را مشاهده کنیم. نسخه کوچک‌تر در این تصاویر از بند چرمی استفاده می کند. این در حالی است که نسخه 44 میلی‌متری ظاهرا از بندی سیلیکونی استفاده خواهد کرد.

گلکسی واچ اکتیو 2
گلکسی واچ اکتیو 2 نسخه 44 میلی‌متری

مطمئا نمی‌توان گفت که سامسونگ این ساعت هوشمند را تنها با همین ترکیب روانه بازار کرد، بلکه این تنها یک برداشت از تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلس است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی Watch Active 2 با بندهای متنوع در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

سامسونگ فردا به صورت رسمی از گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی می‌کند. لازم به ذکر است این رونمایی به صورت دیجیتالی بوده و یک رویداد فیزیکی محسوب نمی‌شود. این شرکت کره‌ای بامداد جمعه نیز از گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس رونمایی خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.