گوگل فیت در آپدیت جدید خود حالت تیره و نظارت خواب را اضافه کرد

گوگل فیت اپلیکیشن تندرستی شرکت گوگل است که مدتی پیش عرضه شد. این اپلیکیشن تا به حال امکانات فراوانی نداشته، اما آپدیت تازه، این مشکل را حل کرده است.

0

گوگل فیت اپلیکیشن خوب و کارآمدی است. با این حال کمبود امکانات مختلف باعث شده که این اپلیکیشن تا به حال توانایی رقابت با دیگر نمونه‌ها را نداشته باشد. اما گوگل در تلاش است که در آپدیت گوگل فیت این مشکل را برطرف کند و امکانات مختلفی را به این اپلیکیشن اضافه کند.

در اولین قدم باید به ظاهر اپلیکیشن بپردازیم. گوگل مدت‌ها است که قصد دارد حالت تیره را به تمامی اپلیکیشن‌های خود وارد کند. حالا این حالت به گوگل فیت هم رسیده است. هنگامی که آپدیت تازه را دریافت کنید می‌توانید حالت تیره را از تنظیمات اپلیکیشن فعال کنید و ظاهر اپلیکیشن را تغییر دهید.

اما تغییرات این اپلیکیشن تنها به ظاهر ختم نخواهد شد. بهترین و مهم‌ترین تغییر، اضافه شدن چارت خواب است. می‌توانید یک اپلیکیشن که مدیریت خواب شما را بر عهده دارد به حساب گوگل فیت خود متصل کنید. سپس امکان مشاهده الگو خواب و مدت زمان الگوها را خواهید داشت. می‌توانید اطلاعات لازم در مورد خواب خود را به قسمت ژورنال اپلیکیشن اضافه کنید و این اطلاعات را برای یادآوری ذخیره کنید.

آپدیت گوگل فیت تنها برای اندروید نیست. بلکه کاربران iOS هم برخی از امکانات تازه را دریافت خواهند کرد. پیش از این کاربران اندروید می‌توانستند مسیر تمرین، قدم زدن و دویدن خود را بر روی نقشه این اپلیکیشن مشاهده کنند. این قابلیت هم وارد iOS خواهد شد. هنگامی که کاربران اپل این آپدیت را دریافت کنند، هر نوع مسیر تمرینی از قدم زدن و دویدن گرفته تا دوچرخه سواری را مشاهده خواهند کرد. تنها لازمه این کار همراه داشتن یک ساعت Wear OS، ساعت اپل یا یک اپلیکیشن که به گوگل فیت متصل باشد خواهد بود.

هفته آینده می‌توانید آپدیت گوگل فیت را دریافت کنید و از امکانات تازه استفاده کنید. حتما پیش از دانلود از پلی استور آی‌پی خود را تغییر دهید چون این اپلیکیشن پشتیبانی از ایران ندارد.

 

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.