دوربین هواوی میت 30 پرو احتمالا از دو سنسور 40 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

هواوی میت 20 پرو با سه دوربین پشتی عرضه شد. این مجموعه دوربین یک سنسور 40 مگاپیکسلی داشت. ممکن است که میت 30 پرو دو سنسور 40 مگاپیکسلی داشته باشد.

0

میت 20 پرو، یک سنسور 40 مگاپیکسلی واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله و یک سنسور 20 مگاپیکسلی اولتراواید داشت. اما اطلاعات تازه نشان می‌دهد که دوربین هواوی میت 30 پرو که مدتی دیگر عرضه خواهد شد، دو دوربین 40 مگاپیکسلی دارد.

اطلاعات تازه در مورد پرچمدار جدید هواوی توسط یک کاربر در توییتر منتشر شده که پیش از این هم اطلاعات فراوانی در مورد هواوی و آنر پخش کرده بود. او مشخصات کاملی در مورد دوربین پرچمدار جدید هواوی را اعلام کرده. به گفته او، این محصول یک سنسور 40 مگاپیکسلی RYYB خواهد داشت و دیافراگم آن بین f/1.4 تا f/1.6 خواهد بود. همچنین یک قابلیت تازه برای سینمایی‌تر شدن ویدیوها به نام Cine Lens هم فعال خواهد شد. دوربین دوم هم یک سنسور 40 مگاپیکسلی دارد اما این بار از لنزی 120 درجه و اولتراواید به همراه دیافراگم f/1.7 استفاده خواهد کرد.

دوربین سوم مانند هواوی میت 20 پرو، از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. تفاوت اینجا است که این دوربین لنزی تله دارد که توانایی ثبت تصاویر با 5 برابر زوم اپیتکال را به کاربر خواهد داد. احتمالا که ساختار لنز این دوربین همانند ساختار پرچمدار پیشین شرکت یعنی پی 30 پرو باشد. در زمینه زوم دیجیتال هم احتمالا تا 50 برابر توانایی زوم داشته باشید. اشاره‌ای به دوربین چهارم میت 30 پرو نشده است، اما همانند دیگر محصولات این دوربین هم باید یک سنسور ToF باشد.

احتمال می‌دهیم که هواوی میت 30 پرو در مهر ماه امسال معرفی و وارد بازار شود. بسیاری از گزارشات به این اشاره داشتند که این گوشی صفحه‌نمایش آبشاری خواهد داشت. این صفحه‌نمایش در گوشه‌ها خمیده خواهد بود و خمیدگی آن از محصولات حاضر در بازار بیشتر است. این باعث می‌شود که حاشیه‌ها تا حد ممکن از بین بروند. اگر این چنین باشد و اطلاعات در مورد دوربین گوشی حقیقت داشته باشد، با یک محصول قوی روبرو خواهیم بود.

 

منبع GizmoChina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.