آپدیت اندروید 9 پای گلکسی J3 2017 سامسونگ عرضه شد

سامسونگ چند سالی است که پشتیبانی از محصولات خود را بهبود بخشیده. این شرکت اندرویدهای تازه را تا حد ممکن برای گوشی‌های خود عرضه می‌کند و به تازگی آپدیتی برای J3 2017 ارائه کرده.

2

ماه پیش شرکت سامسونگ نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 9 پای را برای چندین از جمله گوشی گلکسی Xcover 4، گلکسی Wide 2 و گلکسی J7 Duo عرضه کرد. سخت‌افزار گوشی‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و همین باعث شده که شرکت‌ها اندرویدهای تازه را مرتب برای آن‌ها عرضه کنند. سامسونگ از همین حالا تصمیم گرفته که آپدیت اندروید 9 گلکسی J3 2017 را عرضه کند.

این گوشی یکی از گوشی‌های اقتصادی و به صرفه شرکت سامسونگ است. این محصول از پردازنده اکسینوس 7570 استفاده می‌کند که پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. تمام این‌ها باعث شده که این محصول بتواند نسخه جدید اندروید را دریافت کند.

گوشی گلکسی J3 2017 در ابتدا با اندروید 7 عرضه شد و سپس به مرور اندروید 8 و حالا آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده است.

این آپدیت تازه فعلا در دو کشور روسیه و ویتنام در حال عرضه است. شماره بیلد این آپدیت به ترتیب J330FXXU3CSG6 و J330GDXU3CSG7 است. تمامی امکاناتی که در اندروید 9 پای وجود دارد برای گوشی سامسونگ عرضه خواهد شد و آپدیت امنیتی ماه جولای 2019 گوگول هم داخل این بسته قرار گرفته است.

می‌توانید همین حالا به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و وارد بخش آپدیت شوید. احتمال دارد که همین حالا آپدیت برای شما هم عرضه شده باشد. اگر آپدیت تازه‌ای مشخص نشد، پس با چند هفته‌ای صبر کنید که عرضه این محصول گسترده‌تر شود و آپدیت تازه به دست شما برسد.

اگر خیلی عجله دارید، امکان تغییر ریجن و همچنین تغییر آی‌پی هم وجود دارد. از این طریق احتمال دریافت آپدیت شما بالاتر خواهد رفت. اما پیشنهاد می‌کنیم که منتظر آپدیت رسمی برای ریجن خود باشید و از آپدیت دیگر مناطق استفاده نکنید. همچنین باید ببینیم که سامسونگ چگونه این آپدیت را طراحی کرده و از امنیت و سلامت آن هم مطمئن شویم. اگر آپدیت اندروید 9 پای گلکسی J3 2017 برای شما عرضه شده، حتما فارنت را مطلع کنید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Marzia می‌گوید

    میبخشین مه هر قدر میکنم مبایل آپدیت نمیشه از طریق تنظیمات هم نمیشه چکار کنم ؟

  2. امیررضا محمدی می‌گوید

    سلام آپدیت اندروید 9 با رابط کاربری one ui 1.1 برای j330f در ایران منتشر شده است.