درز تصویر دانگل هدفون گلکسی نوت 10 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ یکی از آخرین شرکت‌هایی است که همچنان جک هدفون را بر روی گوشی‌های خود حفظ کرده است. اما به نظر این رویه شرکت تغییر خواهد کرد.

0

به تازگی تصویر دانگل هدفون گلکسی نوت 10 درز پیدا کرده است. در نگاه اول این تصویر خیلی چیز خاصی نیست و یک دانگل معمولی است. این یک دانگل ساده تبدیل جک 3.5 میلیمتری به درگاه USB-C است. همین مسئله بدین معنا است که سامسونگ بالاخره به لیست شرکت‌هایی ملحق خواهد شد که جک هدفون را از محصولات خود حذف کرده‌اند.

اگر شرکت‌های بزرگ در زمینه گوشی‌های هوشمند جک هدفون را از محصولات پرچمدار خود حذف کرده‌اند. این اتفاق با اپل آغاز شد و اپل اولین شرکتی بود که چنین سیستمی را اتخاذ کرد. سامسونگ همچنان بر روی اصول خود پایبند بود، اما حالا این شرکت هم احتمالا جک هدفون را از گلکسی نوت 10 حذف کند.

تصاویر منتشر شده کاملا گویا و مشخص هستند. یک درگاه USB-C در یک بخش و یک جک 3.5 میلیمتری در بخش دیگر دانگل قرار دارد. لازم به ذکر است که از همین تصاویر می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ از کابل خوب و طراحی قوی برای این دانگل استفاده کرده است. دانگل گوگل و اپل هر دو ضعیف هستند و دوام بالایی ندارند.

دانگل هدفون گلکسی نوت 10

این دانگل جدید در جعبه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قرار خواهد گرفت. حداقل چنین حرکتی خوب است، چون مجبور به خرید این دانگل به صورت جداگانه نخواهید بود. قیمتی از این دانگل منتشر نشده اما احتمالا اگر نیاز به یک دانگل اضافی داشته باشید، باید بین 9 تا 12 دلار هزینه کنید.

اما مسئله هزینه یک دانگل کوچک نیست. هزینه اصلی این تغییر سیستم و تغییر رویه‌ای است که شرکت‌ها در پیش گرفته‌اند. این هزینه را کاربران باید پرداخت کنند. شرکت‌های تکنولوژی همیشه بر این باور هستند که «جدید همیشه بهتر است» و بر روی باور خود ایستاده‌اند حتی اگر اشتباه باشد. کاربران هم مجبور هستند که از شرکت‌ها پیروی کنند.

سامسونگ آخرین شرکتی بود که در مقابل موج حذف جک هدفون مقاومت می‌کرد. اما تصاویر دانگل هدفون گلکسی نوت 10 پایان یک دوران را به ما نشان می‌دهد. بالاخره جنگ علیه جک هدفون به پایان رسیده و دانگل‌ها پیروز میدان هستند.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.