این تصویر درز کرده گلکسی واچ اکتیو 2 را از تمام زوایا نشان می‌دهد

ساعاتی پیش یک تصویر از گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شد که به خوبی طراحی این ساعت هوشمند را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.

0

طی هفته‌های گذشته اطلاعات و خبرهای زیادی درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شده است. سامسونگ مراسم معارفه این ساعت هوشمند را دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد کرد. با این حال به‌تازگی تصویری از این ساعت هوشمند منتشر شده است که گلکسی واچ اکتیو 2 را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد.

تصویر جدید این ساعت هوشمند توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده است. این تصویر به‌خوبی طراحی گلکسی واچ اکتیو 2 را به نمایش می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به نمایشگر امولد، اندازه 40 و 44 میلی متری و فریم حساس به لمس اشاره کرد. لازم به ذکر است این فریم جایگزین قاب چرخان موجود در خانواده گلکسی واچ شده است.

در تصاویر منتشر شده قبلی گلکسی Watch Active 2 را در رنگ‌های مشکی و صورتی دیده‌ایم، اما در این رندر نسخه آبی رنگ این ساعت هوشمند نیز قابل مشاهده است. اگرچه رنگ آبی به‌کار رفته بسیار ملایم است، اما ترکیب رنگی خوبی را برای این ساعت هوشمند می‌سازد.

اگر از نشت اطلاعات پی در پی پیرامون این گجت خسته شده‌اید، باید بگویم که انتظار شما رو به پایان است. سامسونگ اخیرا ویدیویی تبلیغاتی برای گلکسی Watch Active 2 منتشر کرده است که در آن تاریخ 5 آگوست (14 مرداد) برای رونمایی از این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.