گوگل انتشار نسخه بازطراحی شده اندروید اتو (Android Auto) را آغاز کرد

گوگل به تازگی نسخه‌ای بازطراحی شده از اندروید اتو را عرضه کرده است. اگر خودرو شما از آن پشتیبانی می‌کند به زودی طراحی جدید را مشاهده خواهید کرد.

0

در اسفند ماه سال 1393، گوگل اپلیکیشن اندروید اتو را عرضه کرد. این محصول، یک اپلیکیشن موبایل است که امکانات یک دستگاه اندرویدی را وارد سیستم سرگرمی خودرو می‌کند. از زمان عرضه تا به حال، این اپلیکیشن در بیش از 500 خودرو از 50 برند مختلف فعال شده است. گوگل نسخه بازسازی شده با طراحی جدید اپلیکیشن را در اردیبهشت ماه همین امسال رونمایی کرد.

متاسفانه، طراحی جدید را نمی‌توانید در صفحه گوشی مشاهده کنید. این بدین خاطر است که گوگل قصد دارد تجربه گوشی را با دستیار صوتی خود جایگزین کند.

بازطراحی اپلیکیشن اندروید اتو

اپلیکیشن اندروید اتو

اردیبهشت ماه گوگل اعلام کرد که طراحی جدید اندروید به شما کمک می‌کند که سریع‌تر وارد جاده شوید و امور ساده رانندگی را انجام دهید. هنگامی که خودرو را روشن می‌کنید، اندروید اتو موزیکی را که پخش می‌کردید ادامه خواهد داد و وارد اپلیکیشن مسیریابی شما خواهد شد. اگر یک مسیر مشخص کرده باشید، این اپلیکیشن آن را به شما نمایش می‌دهد و شروع به مسیریابی خواهد کرد.

دکمه‌ای که در قسمت چپ قرار دارد لانچر اپلیکیشن را باز خواهد کرد. اپلیکیشن‌های مورد استفاده شما در این لانچر قرار دارند. اگر اپلیکیشنی لوگو دستیار گوگل را داشته باشد، می‌توانید از دستیار گوگل استفاده کنید. مثلا این دستیار تقویم را به شما اعلام می‌کند یا اینکه وضعیت هواشناسی را بررسی خواهد کرد. می‌توانید اخبار جدید را مطلع شوید و یک پیام یادآوری هم مشخص کنید.

برای رسیدن به یک مقصد جدید لازم است که در اندروید اتو یک لوکیشن پیشنهادی را انتخاب کنید. طراحی جدید به شما اجازه می‌دهد که چندین اپلیکیشن را کنترل کنید، پادکست خود را به عقب بکشید یا اینکه به تماس‌ها پاسخ دهید.

مرکز نوتیفیکیشن آخرین تماس‌ها، پیام‌ها و اخطارها را نمایش می‌دهد. با فشردن دکمه موجود در خودرو یا بر روی صفحه با گفتن عبارت «Hey Google» می‌توانید دستیار صوتی گوگل را فعال کنید و این دستیار به شما در تماس گرفتن، ارسال پیام و خواندن نوتیفیکیشن‌ها کمک خواهد کرد.

پالت رنگی اندروید اتو از این پس می‌تواند با پالت رنگی خودرو شما یکسان شود. گوگل یک تم سیاه انتخاب کرده و چندین رنگ مختلف برای بهتر شدن روند خواندن اضافه شده. اگر خودرو شما صفحه عریض داشته باشد، اطلاعات بیشتری نمایش داده خواهد شد و استفاده این اپلیکیشن بیش از پیش می‌شود.

منبع Venturebeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.