گلکسی فولد سامسونگ احتمالا همزمان با آیفون‌های جدید اپل عرضه خواهد شد

خبرهای منتشر شده از رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد گلکسی فولد را درست در بازه زمانی انتشار آیفون‌های اپل، روانه بازار کند.

0

سامسونگ عرضه گلکسی فولد را از ابتدای سال جاری به تاخیر انداخته است. با این حال هفته گذشته این شرکت کره‌ای اعلام کرد که تغییراتی را در جهت رفع نواقص گلکسی فولد انجام داده و این گوشی هوشمند تا ماه سپتامبر (شهریور) به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد.

اگرچه تاکنون تاریخ مشخصی برای عرضه گلکسی فولد مشخص نشده است، اما رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده‌اند که سامسونگ در تاریخ 18 تا 20 سپتامبر (27 تا 29 شهریور) گلکسی فولد را در کره جنوبی عرضه می‌کند. این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل نیز قصد دارد آیفون 11 را در تاریخ 18 تا 20 سپتامبر روانه بازار کند. تاریخ انتشار گلکسی فولد دقیقا در بازه زمانی معرفی آیفون جدید توسط اپل در 15 روز اول ماه سپتامبر و عرضه آن پس از بیستم سپتامبر قرار می‌گیرد.

Galaxy Fold

گفته می‌شود سامسونگ به تولید انبوه گلکسی فولد در کنار گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس ادامه خواهد داد. تحلیلگران معتقدند سامسونگ می‌تواند حدود 100 هزار دستگاه از این مدل را در کره جنوبی به فروش برساند.

هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود سامسونگ عرضه گلکسی فولد را در تعداد 20 تا 30 هزار دستگاه در ابتدا و در زادگاه مادری خود یعنی کره جنوبی تجربه کند. سامسونگ قبلا نیز اعلام کرده است که فروش گلکسی فولد در برخی نقاط تا یک میلیون دستگاه خواهد رسید.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی فولد ابتدا در دو کشور کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا روانه بازار شود و پس از آن شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.