درز مشخصات فنی گلکسی A30s سامسونگ با دوربین سه‌گانه پیش از رونمایی رسمی

شرکت سامسونگ چندین مدل گوشی از خانواده سری A با پسوند حرف s در خط تولید خود دارد. گوشی‌هایی ماند A30s و A50s در بنچمارک‌های مختلف دیده شده‌اند و امروز اطلاعات بیشتری از گلکسی A30s منتشر شده است.

0

بنابر گزارش وب‌سایت 91mobiles، گوشی هوشمند گلکسی A30s سامسونگ دارای یک ترکیب دوربین سه‌گانه است و صفحه‌نمایش V شکل دارد که به بریدگی V شکل جایگاه دوربین سلفی بالای صفحه‌نمایش اشاره دارد. از یاد نبرید که گوشی گلکسی A30 مجهز به یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی U شکل سوپر امولد بود.

از باقی مشخصات مربوط به این گوشی هوشمند جدید فعلا مورد تازه‌ای در دسترس نیست. هر چند که لیست بنچمارک گیک‌بنچ مشخص کرده بود این گوشی با یک پردازنده 8 هسته‌ای و به همراه 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. این مشخصات چندان هم نمی‌تواند دقیق باشد چون مدل A30 دارای 4 گیگابایت رم بود و مدل به‌روزرسانی شده s آن باید حداقل حافظه رم برابر با مدل پایه داشته باشد.

در مدل A30 شاهد وجود یک ترکیب دوربین دوگانه شامل سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بودیم. انتظار می‌رود که گلکسی A30s علی‌رغم اضافه شدن سنسور سوم، در زمینه مگاپیکسل هم به سنسورهای بزرگ‌تر مجهز شود. در گزینه‌ای دیگر A30 به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 15 واتی مجهز است.

سامسونگ در حال تولید انبوه این گوشی در کشور هند است و انتظار می‌رود حدود یک ماه دیگر در این کشور منتشر شود. هر چه به زمان انتشار گلکسی A30s نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری هم از آن درز خواهد کرد.

منبع SAMMOBILE
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.