شرکت سازنده برنامه تیک تاک گزارش‌ها در مورد ساخت یک گوشی هوشمند را تأیید کرد

شبکه اجتماعی تیک تاک در یکی دو سال اخیر و پس از انتشار آن در سال 2017 توانسته است به محبوبیت فراتر از انتظاری دست یابد. البته اکنون سازنده آن به دنبال ساخت گوشی هوشمند است.

1

شرکت سازنده شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک در حال ساخت یک گوشی هوشمند است. شرکت بایت دنس تایید کرد که در ادامه کار روی یک پروژه از شرکت تولید گوشی چینی اسمارتیزن در حال ساخت یک گوشی هوشمند است.

جزئیاتی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست اما بایت دنس قبلا پتنت‌ها و تعدادی از کارمندان اسمارتیزن را در اختیار گرفته است. پس با این حساب تاثیرات نسبی این طراحی را در نتیحه نهایی خواهید دید.

براساس گزارش مجله کایجین، مدیر اجرایی اسبق شرکت اسمارتیزن این پروژه بزرگ را هدایت می‌کند؛ پروژه‌ای که حدود از 7 ماه پیش با قدرت تمام شروع شده است. به نظر می‌رسد که نباید انتظار داشته باشیم این گوشی هوشمند در خارج از کشور چین به فروش برسد چون شرکت اسمارتیزن حتی در مقیاس منطقه‌ای هم یک شرکت نسبتا کوچک به حساب می‌آید.

هر چند که این کار نشان‌دهنده پروژه‌های بلندپروازانه شرکت بایت دنس است چون پیش از این هم شرکت مذکور با پروژه‌هایی در زمینه‌های برنامه چت، سرویس استریم موسیقی و البته مسابقه آواز توانسته است بلندپروازی خود را به نمایش بگذارد.

شرکت چینی به خوبی می‌داند که حریفانی سرسخت به نام بایدو و تنست در مقابلش قرار دارند و اگر می‌خواهید به موفقیت برسد ورود به بازار گوشی های هوشمند می‌تواند شانس موفقیتش را افزایش دهد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کاوه می‌گوید

    سلام
    من چندین بار تلاش کردم ک دیلیت اکانت کنم اما وارد صفحه حذف اکانت نمیشم
    با اینکه رمزمو درست وارد میکنم ولی قبول نمیکنه
    چندین بار هم رمز بازیابی کردم اما مشکلم حل نشد
    ممنون میشم کمکم کنید