نسخه صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ با قلم اس پن همرنگ این شکلی خواهد بود

در ادامه درز تصاویر گلکسی نوت 10 پیش از رونمایی رسمی، امروز نیز تصاویر رندر شده باکیفیتی از نسخه صورتی رنگ این محصول به بیرون درز پیدا کرد که دارای قلمی همرنگ با بدنه است!

0

هرچه به موعد رونمایی از گلکسی نوت 10 در 16 مرداد ماه نزدیک می‌شویم، اطلاع بیشتری به واسطه منابع نزدیک به شرکت کره‌ای پیرامون این محصول به بیرون درز پیدا می‌کند. پیرامون همین موضوع نیز به تازگی تصاویر نسخه صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده که قرار است صرفاً در برخی بازارهای خاص عرضه گردد.

بر همین اساس نکته‌ای که در این تصاویر جلب توجه می‌کند، همرنگ بودن قلم با فریم و قاب پشتی نسخه صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ است. هرچند پیش از این اغلب تصاویر منتسب به پرچم‌دار جدید سری گلکسی سامسونگ در رنگ نقره‌ای گرادیان (Gradient silver) منتشر شده بود، با این حال منبع خبر مدعی است که انتخاب این رنگ برای تمامی مدل‎ها امکان پذیر نخواهد بود.

صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ

از سوی دیگر به نظر می‌رسد میزان درخشش و شفافیت نسخه صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ، کمتر از رنگ گوشی موجود در تصاویر فوق بوده و در عوض میزان ماتی رنگ به کار رفته در قاب پشتی بیشتر به چشم آید. همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، این نسخه از پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای قلمی همرنگ با بدنه دستگاه است، در حالی که مدل نقره‌ای دارای اس پن آبی هست.

در همین حال به نظر می‌رسد سامسونگ امسال صورتی را به عنوان رنگ ویژه گلکسی نوت 10 در نظر گرفته در حالی که گلکسی نوت 10 پلاس خاص را در نسخه قرمز رنگ راهی بازار خواهد کرد.

نسخه صورتی گلکسی نوت 10 سامسونگ

بر اساس اطلاعات پیش درز کرده، گلکسی نوت 10 که 16 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، دارای سخت افزاری از جمله نمایشگر 6.8 اینچی، چهار دوربین، تراشه اسنپدراگون 855+، 12 گیگابایت حافظه رم، فناوری انتقال صدا بدون بلندگو و قلم اس پن مجهز به ویژگی‌هایی از جمله امکان استفاده به عنوان دکمه شاتر است.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.