آپدیت اندروید 9 پای ال جی وی 30 از راه رسید

آپدیت اندروید 9 پای ال جی وی 30 بالاخره منتشر شد، این آپدیت در حال حاضر در چندین کشور اروپایی قابل دریافت است اما انتظار می‌رود طی روزهای آتی برای تمام کاربران در سراسر جهان منتشر شود.

0

همان‌طور که از عنوان خبر مشخص است، کمپانی ال‌جی بالاخره آپدیت اندروید 9 ال جی وی 30 منتشر کرد. با وجود اینکه گوگل تا یک ماه آینده از نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 10 کیو رونمایی می‌کند، کمپانی‌های سازنده تلفن همراه هنوز هم نتوانسته‌اند تمامی پرچم‌داران خود را به اندروید 9 پای به‌روزرسانی کنند.

بنا بر اعلام Mylgphones، آپدیت اندروید 9 ال جی وی 30 در حال حاضر تنها در برخی از کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، آلمان، اسپانیا، مجارستان، ایتالیا، نروژ، لهستان، سوئد و انگلستان برای کاربران قابل دریافت شده است. انتشار گسترده این به‌روزرسانی طی روزهای آتی آغاز خواهد شد، از این رو اگر در کشورهای ذکر شده زندگی نمی‌کنید، احتمالا طی روزهای آتی این بسته به‌روزرسانی برای ال جی وی 30 شما نیز منتشر خواهد شد.

ال جی وی 30

آپدیت اندروید 9 ال جی V30 از طریق OTA و تنها با استفاده از تلفن همراه فابل دریافت است، با این حال شما می‌توانید با استفاده از LG Bridge از طریق کامپیوتر نیز این بسته را دریافت و آن را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

می‌دانیم که این به‌روزرسانی شامل وصله امنیتی ماه جولای خواهد بود. هم‌چنین با توجه به پست‌های ارسالی کاربران در Reddit‌ این به‌روزرسانی شامل مواردی از قبیل افزوده شده انیمیشن‌های جدید برای بخش نوتیفیکشن و هم‌چنین حلقه‌های نوتیفیکشن جدید برای نمایش اعلانات در نمایشگر همیشه روشن است.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.