آپدیت اندروید 10 کیو گلکسی اس 10 سامسونگ در حال آزمایش است

هرچند گوگل نسخه نهایی و پایدار اندروید 10 کیو را در اختیار شرکت‌های سخت افزاری قرار نداده است، با این حال برخی منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده‌اند که شرکت کره‌ای از هم اکنون مشغول کار بر روی نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 10 است.

0

این موضوع که شرکت کره‌ای پیش از هر محصولی آپدیت اندروید 10 را برای گلکسی اس 10 به عنوان پرچم‌دار کنونی خود منتشر کند، امری عادی محسوب می‌شود. البته به نظر می‌رسد برخلاف سنوات گذشته سامسونگ پیش از معرفی نسخه نهایی کار تست نسخه OEM را بر روی سری گلکسی اس 10 آغاز کرده تا بعد از انتشار نسخه نهایی، بتواند در کوتاه‌ترین زمان آن را در اختیار استفاده کنندگان از این دستگاه‌ها قرار دهد.

هرچند iOS یک اکوسیستم یکپارچه و البته بسته و انحصاری توسط اپل هست، با این حال اندروید دارای یک محیط بسیار باز بوده و هر سازنده می‌تواند یک گوشی هوشمند و یا تبلت مبتنی بر اندروید را ساخته و عرضه کند.

همین ویژگی باز بودن اندروید به خودی خود باعث افزایش مدت زمان انتشار به‌روزرسانی‌ها برای گوشی‌های هوشمند می‌گردد، چراکه شرکت‌های سخت افزاری پس از معرفی نسخه پایدار از سوی گوگل، بایستی رابط کاربری خود را بر روی آن پیاده سازی کنند.

اندروید 9 پای به دلیل به ارمغان آوردن رابط کاربری One UI، به عنوان نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های هوشمند مدرن جدید سامسونگ پس از زمان زیادی از هنگام معرفی نسخه نهایی برای گوشی‌های سری گلکسی اس 9 عرضه گردید، با این حال شرکت کره‌ای امیدوار است که این رویه برای آپدیت اندروید 10 کیو گلکسی اس 10 تغییر پیدا کند.

بر این اساس سامسونگ از هم اکنون کار بر روی نسخه آپدیت اندروید 10 کیو Galaxy S10 را آغاز کرده است؛ از این رو انتظار داریم دارندگان این مدل لااقل در مدت زمانی کوتاهی پس از معرفی نسخه نهایی آپدیت از سوی گوگل، بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

هنوز اطلاعاتی پیرامون ویژگی‌های نهایی و جدید آپدیت اندروید 10 کیو گلکسی اس 10 از سوی شرکت کره‌ای منتشر نشده است، با این حال می‌توان حدس زد که این به‌روزرسانی برای گوشی‌های بالا رده سامسونگ همراه با نسخه دوم رابط کاربری One UI معرفی گردد.

البته بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی وب‌سایت SamMobile، یکی از نقاط تمرکز سامسونگ در توسعه نسخه سفارشی‌سازی شده خود از اندروید 10، مربوط به ویژگی حفظ سلامت کاربران (Digital Wellbeing) است.

احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های نهایی آپدیت اندروید 10 سامسونگ و زمان احتمالی انتشار آن برای گوشی‌های بالا رده برند کره‌ای خواهیم بود.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.