درز تصاویر بیشتر از گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ حذف حلقه چرخان آن را تایید می‌کند

در ادامه درز شایعات مرتبط با ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به تازگی تصاویری از گلکسی واچ اکتیو 2 منتشرشده است که به وضوح حذف حلقه چرخان در آن‌ها مشهود است.

0

تا پیش از این شاهد درز اخبار و تصاویر منتسب به گلکسی واچ اکتیو 2 توسط برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای بوده‌ایم، اما این بار سازمان FCC تصاویری از ساعت هوشمند جدید سامسونگ را بر روی وب‌سایت خود قرار داده که تایید کننده اخبار قبلی مبنی بر حذف حلقه چرخان از گلکسی واچ اکتیو 2 است.

البته به نظر می‌رسد سامسونگ به عمد این تصاویر را برای داغ کردن بازار شایعات پیش از معرفی رسمی ساعت هوشمند جدید خود منتشر کرده است، چراکه اغلب شرکت‌های سخت افزاری از سازمان FCC می‌خواهند تصاویر محصولات معرفی نشده را تا موعد مقرر بر روی وب‌سایت خود قرار ندهد.

به هر حال تصاویر بیشتر از گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ نشان می‌دهد که با یک ساعت هوشمند با نمایشگر حساس به فشار با شماره ساخت SM-R830 رو به رو هستیم. از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین گلکسی واچ 2 اکتیو و نسل قبلی آن وجود نخواهد داشت. نمایشگر حساس به فشار آن دایره‌ای شکل بوده، با این حال احتمالاً ابعاد آن نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است.

تصاویر بیشتر از گلکسی واچ اکتیو

البته در این تصاویر گلکسی واچ اکتیو 2 نیز هنوز شیوه پیاده سازی رابط کاربری جایگزین حلقه چرخان مشخص نیست، با این حال از آنجا که اخبار قبلی تائید کردند ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاقد قاب چرخان است، احتمالاً شاهد بکار گیری قاب لمسی موسوم به Touch Bezel خواهیم بود که به لطف رابط کاربری UI، می‌تواند تجربه جدید و غنی هنگام استفاده از یک ساعت هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد.

به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان از همان رابط کاربری چرخان که از گیر اس 2 تا گلکسی اکتیو به کار گرفته شد، در این مدل نیز استفاده کند اما این بار به جای حلقه فیزیکی، کاربران می‌توانند به لمس قاب اطراف ساعت میان صفحات جابه‌جا شوند.

نکته دیگری که از این تصاویر گلکسی واچ اکتیو 2 می‌توان دریافت، بکارگیری نمایشگر 1.4 اینچی در مدل 44 میلی‌متری است، در حالی که از نمایشگر 1.2 اینچی در مدل پیش‌فرض استفاده شده است. این تصاویر همچنین فاش می‌کنند که همانند دیگر ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ اکتیو 2 نیز با حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. البته از این مقدار تنها 768 مگابایت در نسخه پیش‌فرض و 1.5 گیگابایت در نسخه LTE برای کاربر قابل دسترس است.

تصاویر بیشتر از گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

در سوی دیگر این ساعت دارای ویژگی‌های شاخصی از جمله سنسور سقوط از ارتفاع و سنسور ECG است. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، از طریق این ویژگی افراد قادر خواهند بود در فضای الکتروکاردیوگرام  بدون نیاز به هیچ دستگاه خاصی نوار قلب خود را در فواصل زمانی مختلف ضبط کرده و با دکتر خود به اشتراک بگذارند. درنهایت هفته گذشته برخی منابع نزدیک به سامسونگ فاش کردند که Active 2 اولین محصول سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5 لقب خواهد گرفت.

طبق اخبار از پیش درز کرده انتظار داریم که این محصول در کنار گوشی گلکسی نوت 10 که تصاویر آن نیز به تازگی توسط FCC پیش از رونمایی لو رفته‌اند، در تاریخ 16 مردادماه در نیویورک معرفی گردد.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.