درز تصاویر رسمی بیشتر از تبلت گلکسی تب اس 6 از سنسور دوم در قاب جلویی خبر دارد

به تازگی تصاویری رسمی از گلکسی تب اس 6 منتشر شده است که نشان می دهد این تبلت از دو سنسور در بخش جلویی استفاده می‌کند. احتمال دارد این سنسور مربوط به اسکنر عنبیه چشم باشد.

0

دور جدید تصاویر رسمی منتشر شده از گلکسی تب اس 6، جزییات قابل توجهی از این تبلت را به نمایش می‌گذارد که پیش از این در رندرها و تصاویر واقعی منتشر شده از آن مشاهده نکرده‌ایم. همان‌طور که در توییت منتشر شده توسط @ishanagarwal24 اعلام شده است،

این تبلت از یک سنسور اضافی در کنار دوربین استفاده می‌کند، البته هنوز مشخص نیست که کاربرد سنسور ثانویه چیست. آیا اسکنر عنبیه چشم دوباره به محصولات سامسونگ باز می‌گردد؟!

گلکسی تب اس 6

در این تصاویر نیز گلکسی تب اس 6 را در رنگ‌های خاکستری، صورتی و آبی مشاهده می‌کنیم. قلم S Pen نیز به عنوان جزیی از این تبلت محسوب می‌شود که رنگ‌بندی آن مشابه خود تبلت است.

تبلت گلکسی تب اس 6

در بخش پایینی کیس پشتی لوگو AKG درج شده است. احتمالا سنسور دوم دوربین اصلی یک لنز از نوع عریض خواهد بود، با این حال نمی‌توان این موضوع را با قطعیت کامل اعلام کرد.

گلکسی تب اس 6

با توجه به شتاب گرفتن درز اطلاعات پیرامون گلکسی تب اس 6 ممکن است سامسونگ این تبلت را در کنار گلکسی نوت 10 و در تاریخ 16 مرداد معرفی کند.

Galaxy Tab S6

چیپست مورد استفاده در گلکسی تب اس 6، اسنپدارگون 855 است که در نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. باتری موجود در این تبلت 6840 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از نمونه به‌کار رفته در گلکسی تب اس 4 کوچک‌تر است. سامسونگ در کنار این تبلت یک صفحه کلید جانبی مجهز به ترک‌پد را عرضه خواهد کرد که در کنار هر دو نسخه وای‌فای و LTE ارایه می‌شود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.