هواوی نوا 5i پرو | Nova 5i Pro با دوربین چهارگانه و چیپست Kirin 810 رسما معرفی شد

هواوی ساعاتی پیش به صورت رسمی از نوا 5i پرو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به چیپست Kirin 810 مجهز خواهد بود و از 6 یا 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند.

0

هواوی امروز صبح میزبان یک رویداد در چین بود و از محصولات جدید خود رونمایی کرد. هواوی نوا 5i پرو و میت 20 ایکس 5G دو گوشی هوشمندی بودند که ساعاتی پیش توسط این کمپانی به صورت رسمی معرفی شدند. نوا 5i پرو به عنوان نسخه قدرتمندتر گوشی نوا 5i معرفی شده است که چندی پیش با استفاده از چیپست kirin 710 معرفی و روانه بازار شد.

مشخصات فنی هواوی نوا 5i پرو | Nova 5i Pro

هواوی نوا 5i پرو از چیپست Kirin 810 استفاده می کند که بر پایه لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. نمایشگر مورد استفاده در این مدل هم‌چون نوا 5i از یک بریدگی یا همان ناچ حفره‌ای برخوردار است که برای جای‌دهی سنسور دوربین سلفی استفاده شده است. هم‌جنین Nova 5i Pro را می‌توان یکی از قدرتمندترین محصولات مجهز به دوربین چهارگانه این شرکت دانست.

هواوی نوا 5i پرو

بدنه مورد استفاده در Nova 5i Pro از جنس شیشه و فلز بوده و ابعاد آن 156.1 در 73.9 در 8.3 میلی‌متر است. این گوشی هوشمند تنها 178 گرم وزن دارد. نمایشگر 6.26 اینچی به‌کار رفته در هواوی نوا 5i پرو از وضوح 1080 در 2340 پیکسل برخوردار بوده و نسبت تصویر آن 19.5 به 9 است.

این نمایشگر توانسته است گواهی TUV Rheinland را نیز کسب کند. این گواهی به منظور محافظت از چشم کاربران در برابر نور آبی ساتع شده از نمایشگر صادر می‌شود.

قلب پردازشی چیپست Kirin 810 را یک پردازنده 7 نانومتری 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.27 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. هم‌چنین 6 یا 8 گیگابایت رم نیز این پردازنده را در پردازش فرامین همراهی می‌کند. این تلفن همراه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد، هم‌چنین کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه میزان فضای داخلی دستگاه را افزایش دهد.

Huawei Nova 5i Pro

سیستم عامل مورد استفاده در Nova 5i Pro نهمین نسخه اندروید موسوم به اندروید 9 پای است که به وسیله رابط کاربری EMUI 9.1 شخصی‌سازی شده است. این گوشی هواوی به قابلیت GPU Turbo 3.0 مجهز شده است که عملکرد آن را در زمینه بازی بهبود می‌بخشد.

دوربین گوشی هواوی Nova 5i Pro

دوربین چهارگانه مورد استفاده در Nova 5i Pro از ترکیب یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه باز، یک دوربین ماکرو اختصاصی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تشکیل شده است.

حفره موجود در نمایشگر نیز از یک سنسور 32 مگایکسلی با دیافراگم f/2.0 میزبانی می‌کند. هر دو دوربین سلفی و اصلی از تکنولوژی ادغام پیکسلی 4 به 1 استفاده می‌کند که امکان ثبت تصاویر با نور مناسب در محیط‌های تاریک را فراهم می‌سازد. از دیگر قابلیت‌های دوربین هواوی نوا 5i پرو می‌‌توان به عکاسی حالت پرتره، سیستم زیبایی مبتنی بر هوش مصنوعی، تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی و HDR اشاره داشت.

گوشی نوا 5i پرو

Nova 5i Pro به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی از طریق پورت USB نوع C پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر امکانات ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از 4G VoLte برای هر دو سیم کارت، وای‌فای، بلوتوث نسل 5، GPS و جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

قیمت نوا 5i پرو و زمان عرضه

این گوشی هواوی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روانه بازار خواهد شد. نسخه 6 گیگابایت رم این تلفن همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی 319 دلار، نسخه 8 گیگابایت رم نوا 5i پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی 363 دلارو نسخه 8 گیگابایت رم مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی 407 دلار قیمت داشته و فروخته خواهد شد. اولین مرحله از فروش این تلفن همراه از تاریخ 11 مرداد ماه آغاز می‌شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.