نوکیا 8.2 با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی و اندروید 10 کیو در راهست

به‌تازگی خبرهایی توسط یک افشاگر اخبار فناوری منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی نوکیا 8.2 به یک دوربین سلفی پاپ آپ و اندروید 10 مجهز خواهد شد.

1

هنوز چند ماهی تا معرفی گوشی نوکیا 8.2 باقی مانده است، اما به تازگی برخی از مشخصات این گوشی هوشمند درز پیدا کرده است. ساعاتی پیش یک لودهنده دنیای فناوری توییتی را منتشر کرده است که بیان می‌کند نوکیا 8.2 با دوربین سلفی پاپ آپ و اندروید 10 روانه بازار خواهد شد. مطمئنا این مشخصات چندان دور از ذهن نیستند.

بنابر این گزارش دوربین پاپ آپ مورد استفاده در نوکیا 8.2 از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به احتمال زیاد این سنسور مدل سامسونگ GD1 بوده که با استفاده از فناوری Tetracell هر چهار پیکسل در هم ادغام و یک  پیکسل خروجی به ثبت می‌رسد؛ به این ترتیب تصاویر ثبت شده توسط این سنسور 8 مگاپیکسلی وضوح دارند.

در شایعات به این نکته نیز اشاره شده است که این گوشی هوشمند به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. شاید به خود بگویید که این مقادیر چندان قابل توجه نیستند و پرچم‌داران حال حاضر نیز از نمونه‌های قدرتمندتری استفاده می‌کنند، با این حال نوکیا در هیچ‌ یک از گوشی‌های هوشمند خود از جمله نوکیا 9 پیورویو  که پرچم‌دار این برند محسوب می‌شود، از چنین مشخصاتی استفاده نکرده است.

نوکیا از چندی پیش محصولات قدیمی‌تر خود از جمله نوکیا 9 پیورویو، نوکیا 8.1، 7.1 و 6.1 را با تخفیف زیادی در اروپا به فروش می‌ساند، این موضوع می‌تواند زمینه ساز معرفی نوکیا 8.2 به عنوان اولین گوشی این برند با چیپست اسنپدارگون 855 باشد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    ممنون از سایت خوبتون عالی بود من اکانتمو دیلیت کردم