هواوی در سری میت 30 دوربین پریسکوپ را بخاطر سنسور بزرگتر IMX600 سونی کنار می‌گذارد

هواوی در حال حاضر مشغول آماده‌سازی گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G به عنوان اولین گوشی هواوی 5G برای انتشار در کشور چین است. البته در این میان گزارشات زیادی هم در مورد گوشی میت 30 وجود دارد. با فارنت همراه باشید…

0

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی هواوی میت 30 به عنوان جدیدترین عضو از خانواده پرچمداران این شرکت چینی در نیمه دوم سال میلادی جاری و در اوایل پاییز روانه بازار شود. اکنون طبق جدیدترین گزارشات مربوط به میت 30 ، شرکت هواوی می‌خواهد دوباره این بار از یک ترکیب دوربین دوگانه استفاده کند.

براساس گزارش منتشر شده گوشی هوشمند هواوی میت 3 از دوربین پریسکوپ در ترکیب دوربین اصلی خود بهره نخواهد برد که برای اولین بار شاهد حضور آن در پی 30 پرو بودیم و در عوض از یک ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای بزرگ‌تر IMX600 سونی استفاده خواهد کرد.

بنابر این گزارش سونی و هواوی در حال کار روی این دوربین دوگانه با سنسورهای ویژه هستند که ابعاد آنها می‌تواند 1/1.7 اینچ و 1/1.5 اینج باشد. اگر صحت این ماجرا ثابت شود، با این حساب رکورد اندازه CMOS در یک دوربین گوشی هوشمند جابه‌جا خواهد شد.

در زمینه مشخصات فنی هم شایعات حاکی از آن است که هر دو مدل هواوی میت 30 و میت 30 پرو در زیر قاب جلویی پوشیده شده از صفحه نمایش به چیپست اختصاصی های‌سیلیکون Kirin 985 مجهز شده‌اند. این پردازنده از لیتوگرافی نسل دوم 7 نانومتری استفاده می‌کند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

گوشی هواوی میت 30 در زمینه باتری هم از یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سوپرشارژ سریع 55 واتی برخوردار است بهره می‌برد که می‌تواند رضایت کامل کاربر را با خود به همراه داشته باشد. بر اساس سوابق قبلی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی اوایل پاییز سال جاری هواوی میت 30 را معرفی کند.

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.