آپدیت اندروید 9 پای شیائومی می 6 عرضه شد

مدت زیادی است که اندروید 9 پای در دسترس عموم قرار گرفته است اما در این مدت طولانی هم هنوز گوشی‌های زیادی هستند که به این نسخه از اندروید آپدیت نشده‌اند که شیائومی می 6 یکی از آن‌ها بود. با فارنت همراه باشید…

0

بالاخره آپدیت اندروید 9 شیائومی می 6 عرضه شد. پرچمدار سال 2017 شرکت چینی که در زمان عرضه با اندروید 7 نوقا در بازار به فروش می‌رسید، جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی است که به اندروید 9 پای آپدیت می‌شود.

گوشی شیائومی می 6 سال پیش به اندروید 8 اوریو و البته رابط کاربری MIUI 10 شیائومی به‌روزرسانی شده بود اما خبری از حضور آن در لیست سال گذشته گوشی‌های برنامه‌ریزی شده برای آپدیت به اندروید 9 پای شیائومی نبود.

در نهایت اوایل سال جاری بود که از نسخه بتای اندروید 9 پای برای این گوشی رونمایی شد و تا خرداد ماه این نسخه در مقیاس جهانی عرضه شد. نسخه پایدار این اندروید اکنون در دسترس دارندگان گوشی می 6 قرار دارد.

آپدیت اندروید 9 شیائومی می 6 با نسخه 10.4.1.0 در حال انتشار است

این بروزرسانی اکنون با نسخه 10.4.1.0 در حال انتشار است. همانند همیشه مدتی طول می‌کشد تا آپدیت مذکور در دسترس تمامی دارندگان گوشی شیائومی می 6 قرار گیرد.

گوشی می 6 دارای یک صفحه فول اچ‌دی پلاس 5.15 اینچی است که با گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. با در اختیار داشتن پردازنده اسنپ‌دراگون 835، حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی یک گوشی قدرتمند به حساب می‌آید.

دو سنسور 12 مگاپیکسلی ترکیب دوگانه دوربین اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند و در بخش جلویی آن هم شاهد حضور یک مدل 8 مگاپیکسلی برای سلفی هستیم. نظر شما در مورد اندروید 9 پای برای این گوشی چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.