گوگل اپلیکیشن آفلاین ویرایش و مدیریت تصاویر Gallery Go را معرفی کرد

شرکت گوگل به‌تازگی از یک اپلیکیشن مدیریت و ویرایش تصاویر به نام Gallery Go رونمایی کرده است. مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن علاوه بر حجم بسیار کم آن، عدم نیاز به اتصال اینترنت است.

0

گوگل در هفته جاری یک رویداد را در کشور نیجریه برگزار کرد. یکی از محصولات معرفی شده در این رویداد اپلیکیشن Gallery Go است. این اپلیکیشن ابزاری جهت مدیریت تصاویر و ویرایش آن‌ها بدون نیاز به اینترنت است.

این اپلیکیشن جدیدترین عضو مجموعه اپلیکیشن‌های گوگل مختص به کشورهای در حال توسعه است که کاربران نمی‌توانند اتصال پایداری به اینترنت داشته باشند.

اپلیکیشن Gallery Go

Gallery Go با گوشی‌های مجهز به اندروید 8.1 و بالاتر سازگار است و تنها 10 مگابایت از حافظه داخلی دستگاه را اشغال می‌کند. این نرم افزار از ابزار یادگیری ماشینی مشابه‌ای با Google Photos استفاده می‌کند با این تفاوت که برای سازمان‌دهی و مدیریت تصاویر نیاز به اتصال به اینترنت ندارد. هم‌چنین کاربر می‌تواند به صورت مستقیم در کارت حافظه پوشه بسازد و یا به تصاویر موجود در آن دسترسی داشته باشد.

گالری گو به تعدادی ابزار جهت ویرایش عکس نیز مجهز شده است. از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به وجود فیلترها، اصلاح تصاویر خودکار، چرخاندن و برش تصاویر اشاره کرد.

قبل از این کمپانی‌هایی نظیر فیس‌بوک نیز نسخه‌هایی خاص برای ارایه خدمت در کشورهایی که استفاده از گوشی هوشمند در آن‌ها فراگیر است اما اتصال به اینترنت دارای مشکلاتی است، منتشر کرده است.

دانلود اپلیکیشن Gallery Go گوگل

دریافت Gallery Go هم‌اکنون از طریق گوگل‌پلی امکان پذیر است. هم‌چنین این اپلیکیشن از ماه آتی در چند مدل گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب می‌شود.

منبع techcrunch
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.