آپدیت اندروید 9 پای برای این ده گوشی هواوی هم منتشر شد

از ساعاتی پیش عرضه آپدیت اندروید 9 برای ده گوشی هوشمند دیگر شرکت هواوی آغاز شده است البته این آپدیت فعلا در حال حاضر تنها برای کاربران چینی قابل دریافت است.

0

سه ماه پیش بود که هواوی لیستی از 49 مدل گوشی هوشمند تولید شده توسط این شرکت را منتشر کرده که در آینده آپدیت اندروید 9 و رابط کاربری EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد.

در آن زمان هواوی نسخه آزمایشی اندروید 9 پای را برای چهار مدل هواوی میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 RS پورش دیزاین منتشر کرده بود. امروز این غول چینی اعلام کرد که انتشار آپدیت EMUI 9.1 را برای 10 مدل دیگر آغاز کرده است.

متاسفانه در حال حاضر دریافت آپدیت اندروید 9 هواوی تنها در چین امکان پذیر است. این لیست ده‌تایی شامل مدل‌های هواوی میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، P20، P20 پرو، نوا 3، آنر V10 و آنر پلی می‌شود.

با توجه به خبر منتشر شده توسط Playfuldroid، این آپدیت شامل فایل سیستم EROFS می‌شود که بهبود 20 درصدی عملکرد در خواندن و نوشتن اطلاعات روی حافظه را به دنبال دارد. هم‌چنین به کمک این فایل سیستم، دو گیگابایت از فضای داخلی تلفن همراه پس از آپدیت آزاد می‌شود که این موضوع به علت استفاده از یک متد فشرده سازی اطلاعات در این فایل سیستم است.

GPU Turbo 3.0 دیگر قابلیت موجود در این به‌روزرسانی است که موجب می‌شود کاربر تجربه بهتری در عملکرد و هم‌چنین شارژدهی باتری در طول بازی‌کردن داشته باشد.

همان‌طور که گفته شد این آپدیت اندروید 9 در حال حاضر تنها برای کاربران چینی قابل دریافت است، متاسفانه هیچ اطلاعی از زمان انتشار این آپدیت برای سایر کاربران در دسترس نیست.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.