آنر مجیک بوک پرو با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

برند آنر صبح امروز هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های سری X9 و دستبند هوشمند آنر 5 بند، از یک لپ تاپ جدید با نام مجیک بوک پرو هم پرده برداشت که به رغم داشتن زبان طراحی ساده، می‌تواند سخت افزاری قدرتمندی را در اختیارتان قرار دهد.

0

آن‌طور که به نظر می‌رسد، در حال حاضر هواوی توانسته مجوز همکاری با شرکت‌های آمریکایی را از دولت این کشور کسب کند، چرا که لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو به تراشه نسل هشتمی اینتل تجهیز شده است.

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو دارای نمایشگری 16.1 اینچی تمام صفحه با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است که طبق ادعای شرکت سازنده، 90 درصد قاب جلویی را پوشش می‌دهد. آنر مدعی است که حاشیه دو طرف این نمایشگر با نسبت تصویر 16 به 9، مجموعاً به 4.9 میلی متر رسیده که کمتر از یک لپ تاپ با نمایشگر 15.6 اینچی است.

مشخصات فنی آنر مجیک بوک پرو | Honor MagicBook Pro

در قلب این لپ تاپ شاهد استفاده از تراشه نسل هشتمی Core i7-8565U اینتل هستیم که دست کم 40 درصد سریع‌تر نسبت به نسل قبلی کار خواهد کرد. این تراشه قدرتمند را کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce MX250 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD همراهی می‌کنند.

به عنوان یک قابلیت جدید، آنر در بدنه داخلی لپ تاپ مجیک بوک پرو از 7 سنسور تشخیص دما استفاده کرده است. این سنسورها می‌توانند به طور لحظه‌ای دمای داخلی سیستم را تشخیص داده و در صورت لزوم فن گردش هوا را به چرخش در آورند. این امر باعث کمتر فعال بودن فن و در نتیجه کاهش صدای نویز حاصل از فعالیت آن خواهد شد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو

شرکت سازنده مدعی است که باتری 56 واتی این لپ تاپ می‌تواند انرژی دستگاه را تا 14 ساعت کار مداوم تأمین کند. این دستگاه همچنین دارای WLAN، مجهز به دو آنتن با حداکثر سرعت 1733 مگابیت بر ثانیه است. این دستگاه همچنین از اتصال Magic Link 2.0، صفحه لمسی و چند درگاه دیگر پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک بوک پرو همچنین دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه کامل است. نکته قابل توجه آنکه وب کم این لپ تاپ در زیر یک دکمه کیبورد تعبیه شده است؛ بدین ترتیب برای استفاده از آن بایستی دستگاه را در حالت فلت و صاف قرار دهید! بدون شک شرکت چینی برای دسترسی به فضای حاشیه کمتر مجبور به تعبیه دوربین در این قسمت شده است.

قیمت و زمان عرضه

مدل پایه آنر مجیک بوک مجهز به تراشه  Intel Core-i5 با برچسب قیمتی 799 دلاری راهی بازار خواهد شد و این در حالیست که مدل مجهز به پردازنده Core-i7 نیز 900 دلار قیمت گذاری شده است.

البته قدرتمندترین مدل با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه در ماه اوت عرضه خواهد شد. آنر وعده داده اولین پیش خرید کنندگان این محصول در تاریخ 29 جولای در چین، می‌توانند از تخفیف 200 یوانی بهره‎مند شوند.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.