اوپو ایده ساخت ساعت هوشمند با صفحه نمایش تاشو را در سر دارد

گوشی هوشمند تاشو به تازگی وارد بازار شده و شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ، شیائومی و هواوی در حال رقابت با یکدیگر برای در دست گرفتن بازار هستند. البته هنوز گوشی هوشمند تاشو به خوبی در بازار جا نیفتاده است که سخن از ساعت هوشمند تاشو به میان آمده است. با فارنت همراه باشید…

0

در حالی که کاربران گوشی‌های هوشمند مختلف در حال کنار آمدن با گوشی‌های تاشو هستند و کم کم به حضور آن‌ها در فروشگاه‌های گوشی عادت می‌کنند، شرکت چینی اوپو می‌خواهد با معرفی ساعت هوشمند تاشو طرفداران را به وجد بیاورد.

شرکت اوپو به عنوان زیر مجموعه BBK، اخیرا پتنتی تحت عنوان ابزار الکتریکی پوشیدنی در سازمان وایپو به ثبت رسانده است که در بخش توضیحات آن به یک ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش منعطف اشاره شده است.

همانطور که در پتنت ثبت شده مشاهده می‌کنید، ساعت هوشمند اوپو دارای یک بند ساعت معمولی و البته صفحه‌نمایش مستطیلی شکل است. ویژگی خاص ساعت اوپو این است که ماژول صفحه‌نمایش آن حالت تاشو دارد و می‌تواند فضای نمایش بیشتری ارائه دهد.

این ساعت از نظر پوشیده شدن در دست راست یا چپ هیچ‌گونه محدودیتی ندارد. هنگامی که آن را در دست راست بپوشید، بخش اضافی صفحه‌نمایش ساعت روی مچ دست شما قرار می‌گیرد و با پوشیدن آن در دست چپ، این بخش اضافی روی پشت کف دست قرار خواهد گرفت. با چنین طراحی جذابی می‌توان اطمینان حاصل کرد که پس از به کارگیری حالت تاشو، بخش اضافی صفحه‌نمایش دارای تکیه‌گاه است و در هوا معلق نخواهد بود.

ساعت هوشمند با صفحه نمایش تاشو

این ساعت دارای دو حالت است: حالت تاشده و حالت باز. در حالت باز این ساعت تا 200 درصد صفحه‌نمایش بیشتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین رابط کاربری ساعت بسته به رابط کاربری گوشی که از آن برای اتصال به ساعت استفاده می‌شود، متغیر خواهد بود.

در حال تاشده اما بخش اضافی صفحه‌نمایش ساعت در قاب آن و در زیر صفحه‌نمایش اصلی ساعت قرار می‌گیرد. فرایند باز و تا شدن صفحه‌نمایش ساعت به صورت کاملا خودکار انجام می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.