شورولت کوروت 2020 از GPS برای شناسایی محل دست اندازها و افزایش ارتفاع خودرو استفاده می‌کند

این روزها سرعت پیشرفت تکنولوژی به شدت بالا رفته است. شرکت‌های تولیدکننده اتومبیل هم به خوبی از این وضعیت اطلاع دارند و هر روز ویژگی جدیدی به خودروهای خود اضافه می‌کنند. در این بین شرکت شورولت دست به کاری شگفت‌انگیز زده است. با فارنت همراه باشید…

0

خودرو شورولت کوروت 2020 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اگر از مواردی مانند قرارگیری موتور در وسط، موتور 8 سیلندری با 495 اسب بخار، جعبه دنده هشت سرعته، کلاچ دوگانه و البته قیمت آن بگذریم به بالابر هیدرولیکی سیستم تعلیق جلو این خودرو می‌رسیم که حقیقتا ارزش بحث دارد.

سیستم تعلیق خارق‌العاده شورولت کوروت 2020

اطلاعات زیادی در مورد این سیستم تعلیق در دسترس نیست اما می‌دانیم که سیستم تعلیق جلو شورولت کوروت 2020 از یک ترکیب تعلیق دوجناقی با بازوی کوتاه/بلند SLA استفاده می‌کند. این سیستم دارای یک بالابر هیدرولیکی است که به گفته شورولت در حدود 2.8 ثانیه می‌تواند فاصله بخش جلوی اتومبیل را تا 4 سانتی‌متر از سطح زمین افزایش دهد.

به گفته شرکت شورولت این سیستم می‌تواند اتومبیل شورولت کوروت 2020 شما را در برابر دست‌اندازها، حفره‌ها، سطوح شیب‌دار، جدول و سایر موانع ممکن محافظت کند و تا بالا رفتن سرعت و گذر از 38 کیلومتر بر ساعت می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

شورولت کوروت 2020

البته بخش جذاب ماجرا اینجا است که به لطف GPS رانندگان می‌توانند حدود 1000 نقطه از منطقه خود را مشخص نمایند تا در آن نقاط اتومبیل به صورت خودکار ارتفاع بخش جلو را تنظیم کند. با وجود این ویژگی دیگر نیازی نیست که هر بار با رسیدن به یک مانع راننده به صورت دستی سطح ارتفاع قسمت جلو اتومبیل را دوباره تنظیم کند و اتومبیل به صورت خودکار این کار را انجام خواهد داد.

سیستم تعلیق شورولت کوروت 2020

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما امیدواریم که این سیستم با پیشرفت خود کاری کند که در آینده نزدیک اتومبیل‌ها بدون دخالت و برنامه‌ریزی راننده به صورت خودکار ارتفاع خود را با مانع پیش رو تنظیم نمایند.

منبع JALOPNIK
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.