اینها اولین تصاویر رندر شده منتشر شده از نسخه عادی گوشی پیکسل 4 هستند

یک منبع نزدیک به گوگل به تازگی اولین تصاویر رندر شده از نسخه عادی گوشی پیکسل 4 را منتشر کرده که به کار گیری از ماژول مربعی شکل در این محصول را تائید می‌کند.

0

در ادامه درز شایعات پیرامون مشخصات ظاهری و سخت افزاری سری پیکسل 4 گوگل پیش از رونمایی رسمی، به تازگی شاهد انتشار تصاویر رندر شده از دو نسخه عادی این گوشی هستیم.

این تصاویر که توسط لو دهنده معروف توییتری OnLeaks و از طریق iGeeksBlogبه بیرون درز پیدا کرده، از کیفیت بالایی برخوردار هستند از این رو احتمالاً می‌توان آن‌ها را به چشم طرح نهایی گوشی‌های 2019 گوگل نگاه کرد.

بر این اساس نسخه عادی گوشی پیکسل 4 با ابعاد بدنه 147 در 68.9 در 8.2 میلی‌متر، به نمایشگری 5.6 اینچی با حاشیه کم تجهیز شده است. از آنجا که Pixel 3 با ابعاد بدنه 145.6  در 68.2 در 7.9 میلی‌متر راهی بازار شد، گوشی جدید گوگل نسبت به نسل قبلی 9.3 میلی‌متر ضخیم‌تر شده است که به نظر می‌رسد به دلیل استفاده از ماژول مربعی شکل باشد.

گوشی هوشمند پیکسل 4

گوشی جدید گوگل در قاب پشتی میزبان ماژول دوگانه با قاب مربعی شکل است. در قسمت زیرین این قسمت یک فلاش LED و در بخش فوقانی آن نیز حفره‌ای احتمالاً مربوط به سیستم فوکوس خودکار لیزری به چشم می‌خورد. حفره میکروفون نیز در سمت راست فلاش LED قرار گرفته است. گوشی‌های جدید پیکسل 4 به احتمال زیاد دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو در ساختار دوربین سه‌گانه خود خواهند بود. به غیر از دوربین اصلی، احتمال وجود یک سنسور سه‌بعدی ToF قوی‌تری از سنسور یک سنسور زاویه عریض است.

در تصویری دیگر شاهد قرار گیری دو مدل پیش‌فرض و ایکس ال پیکسل 4 در کنار یکدیگر هستیم که لااقل در نگاه اول چه در بخش طراحی و چه ماژول دوربین تفاوتی با یکدیگر ندارند. گوگل برخلاف اغلب پرچم‌داران 2019، از نمایشگری با حاشیه بالایی زیاد در گوشی جدید خود استفاده کرده و همچنان اعتقادی به تعبیه جک 3.5 میلی‌متری ندارد.

همیشه یک نگرانی وجود دارد که گوگل ممکن است برخی ویژگی‌های بنیادی از Pixel را نادیده بگیرد تا آمار فروش Pixel XL را بدین ترتیب افزایش دهد، اما حداقل از نظر طراحی، این تصاویر تفاوتی را نشان نمی‌دهند.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.