لوگو رنگین کمانی اپل احتمالا امسال پس از 20 سال دوباره باز می‌گردد

لوگو رنگین کمانی نمادین اپل که در سال 1977 طراحی شد امکان دارد با انتشار آیفون‌های سال 2019 بازگشتی هیجان‌انگیز داشته باشد. با فارنت همراه باشید…

1

در سال 1999 شرکت اپل به استفاده از لوگو رنگین کمانی خود ایان داد و لوگو تک رنگ فعلی این شرکت حضور خود در محصولات اپل را آغاز کرد اما حالا شایعه‌ای وجود دارد که اپل به فکر بازگرداندن این لوگو افتاده است.

لوگو رنگین کمانی اپل با کدام محصول باز می‌گردد؟

یک گزارش منتشر شده به نقل از یک منبع معتبر و نزدیک به اپل حاکی از آن است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از لوگو رنگین کمانی خود بر روی محصولات خود است. هنوز اینکه اپل روی کدام یک از محصولات آینده خود از این لوگو استفاده خواهد کرد مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که ایده بازگرداندن آن به بخش مک نظریه منطقی‌تری باشد. هر چند که به کار گرفتن آن روی نسخه‌های مخصوص آیفون مانند رنگ قرمز آن هم می‌تواند جالب به نظر بیاید.

اوایل سال میلادی جاری هم شایعاتی در رابطه با بازگشت این لوگو وجود داشت چون اپل سال گذشته بار دیگر امتیاز این علامت تجاری را تمدید کرد. در عین حال جانی آیو مدیر سابق بخش طراحی اپل هم از یک استیج با طراحی رنگین کمان در اپل پارک بهره گرفته بود تا بیش از پیش شایعات مربوط به این طرح لوگو اپل قوت گیرد. آیو حتی در رابطه با پیوند خوردن رنگین کمان با تاریخ شرکت اپل هم بصحبت کرده بود!

البته که تمامی این موارد ممکن است تنها در حد یک شایعه باقی بماند و هیچ‌گاه به حقیقت تبدیل نشوند و امکان دارد نظر اپل در مورد بازگرداندن این لوگو تغییر کند پس فعلا نباید زیادی بر روی دیدن دوباره آن روی محصولات این شرکت دلخوش کنیم. رویداد بزرگ بعدی اپل در اواخر تابستان جاری برگزار می‌شود و آیفون‌های بعدی این شرکت در سال 2019 رونمایی خواهند شد.

منبع Cult of Mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمانی می‌گوید

    به نظر من اصلا ایده جالبی نیست و لوگوی فعلی اپل خیلی عالیه. لوگویی که نباید تغییر میکرد یا حداقل با این عجله تغییر میکرد لوگوی مایکروسافت و ویندوز بود. لوگو تایپ مایکروسافت که اصلا ایرادی نداشت و لوگوی جدید ویندوز هم یک طراحی مسخره داره.