100 جفت از کفش‌های ورزشی بسیار کمیاب جهان در یک حراجی به فروش می‌رسد

فرصت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران کفش‌های ورزشی به وجود آمده تا یک جفت از کفش‌های ورزشی بسیار کمیاب جهان را صاحب شوند. البته نباید انتظار داشت که این کار بدون خرج کردن هزینه‌ای گزاف انجام گیرد. با فارنت همراه شوید…

0

برای اولین بار دو شرکت ساتبیز و استادیوم گودز تصمیم به برگزاری یک حراجی گرفته‌اند تا تعدادی از بهترین و کمیاب‌ترین کفش‌های ورزشی جهان شامل یک صد جفت کفش ورزشی بی‌نظیر را به فروش برسانند.

به گفته سابیتز این حراجی آنلاین شامل کفش‌های بسیار گران‌بهایی است که حتی برخی از کلکسیونرها حاضر به پرداخت مبالغ بسیار گزاف برای آن خواهند بود؛ کفش‌هایی که در نسخه‌های محدود تولید شده و به دست یک سری از افراد برجسته ساخته و طراحی شده‌اند.

یکی از این کفش‌های ورزشی کم‌یاب کفشی به نام Nike SB Low Dunks بوده که به دست نقاش فرانسوی برنار بوفه طراحی شده است. یکی دیگر از این مدل‌های مشهور نسخه 2011 و 2016 کفش Nike Air Mag بوده که در قسمت دوم فیلم بازگشت به آینده هم مورد استفاده قرار گرفت. قیمت این کفش در حراجی بزرگ ساتبیز و استادیوم گودز حدود 70 هزار دلار اعلام شده است.

کفش Travis Scott x Air Jordan 4 Friends & Family هم با آن رنگ بنفش بسیار پررنگ و جنس جیر خود در این حراجی حضور پیدا کرده است. این مدل در نسخه‌ای محدود تنها برای دوستان و خانواده رپر معروف تراویس اسکات ساخته شده بود و برچسب قیمت 60 هزار دلاری روی آن قرار دارد.

کفش Chanel x Pharrell x Adidas NMD Hu TR – 1-of-1 for Karl Lagerfeld هم یکی دیگر از مدل‌هایی است که در این حراجی بزرگ شاهد حضور آن هستیم و قیمتی برابر با 50 هزار دلار دارد.

البته شاید مهم‌ترین مدل موجود در این کلکسیون کفش دست‌ساز Nike Moon Shoe باشد که به دست بیل باورمن ساخته شد و تنها 12 جفت برای دونده‌های آمریکایی در المپیک سال 1972 بود. برای خرید این مدل باید دست کم 160 هزار دلار از حساب خود را تخلیه کنید.

در این حراجی بزرگ مدل‌های معروف بسیار دیگری هم وجود دارد که بهتر است خودتان در سایت ساتبیز از اینجا به آن‌ها سری بزنید. این حراجی تا اول مرداد ماه جریان خواهد داشت. نظر شما در مورد این کفش‌های ورزشی و البته قیمت سرسام‌آور آن‌ها چیست؟

منبع Geek.Com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.