قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ و زمان آغاز عرضه آن فاش شد

در ادامه درز شایعات مرتبط با گلکسی نوت 10، به تازگی یکی از خرده‌فروشی‌های کره‌ای قیمت و زمان عرضه این محصول را پیش از رونمایی رسمی فاش کرده است.

0

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از جدیدترین عضو از سری گلکسی نوت سامسونگ، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این محصول هستیم. به عنوان مثال به تازگی برخی منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده‌اند که گلکسی نوت 10 قرار است با قیمت 999 یورویی راهی بازار شود.

سری نوت 10 سامسونگ احتمالاً شامل دو نسخه گلکسی نوت 10 عادی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و گلکسی نوت 10 پلاس با صفحه نمایش 6.75 اینچی خواهد بود که پیش از این تصاویر و ویدئو کار با گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شده استالبته منبع خبر جدید مدعی است که دهمین عضو از سری گلکسی نوت قرار است با حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی راهی بازار شود.

این بدان معناست که حداقل حافظه ذخیره سازی گلکسی نوت جدید 256 گیگابایت تعریف شده و لااقل در بازار اروپا خبری از مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی نخواهد بود. در سوی دیگر انتظار داریم طبق سنوات قلبی، نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 کوالکام صرفاً برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شود و در سایر بازارها شاهد عرضه مدل‌های مجهز به تراشه Exynos 9825 باشیم.

تاریخ عرضه Samsung Galaxy Note 10

بر این اساس هرچند سامسونگ تایید کرده که گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قرار است در تاریخ 16 مرداد ماه در شهر نیویورک معرفی خواهد شد، با این حال تاکنون اطلاعاتی پیرامون قیمت گذاری آن منتشر نکرده است. همچنین پایگاه خبری Yonhap بر این عقیده است که فروش هر دو عضو سری نوت طبق روال سنوات گذشته از تاریخ ۱ شهریور ماه در کره جنوبی و بازار بسیاری از کشورها آغاز خواهد.

با این تفاسیر می‌توان حدس زد که همچون سال‌های گذشته، روند پیش‌فروش Note 10 دو روز پس از رونمایی و از تاریخ ۱۸ مردادماه در بازار کره آغاز شود. Yonhap همچنین مدعی است که شرکت کره‎ای صرفاً نسخه 5G گوشی‌های گلکسی Note 10 و +Note 10 را در بازار داخلی عرضه خواهد کرد.

جالب است بدانید شمار گوشی‌های 5G فعال در کره تا ماه گذشته به مرز 1 میلیون عدد نزدیک شده است، با این حال انتظار می‌رود با ورود محصولاتی همچون گلکسی فولد و Galaxy Note 10 نسخه 5G این رقم تا پایان سال به بیش از 5 میلیون عدد افزایش پیدا کند.

قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ

خرده فروشی WinFuture گزارش می‌دهد که نسخه پایه گلکسی Note 10 با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی قرار است با قیمت پایه 999 دلاری راهی بازار شود. در سوی دیگر گلکسی نوت 10 پلاس با حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 999 یورویی عرضه می‌گردد. این برچسب قیمتی در بازار اغلب کشورهای اروپایی با کمی تغییر بسته به هزینه‌های جانبی همچون مالیات تغییر پیدا خواهد کرد.

البته به یاد داشته باشید که احتمال عرضه هر دو مدل نوت 10 و 10 پلاس با حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی در سایر بازارها دور از ذهن نخواهد بود. در سوی دیگر منبع خبر مدعی است که امکان سفارش +Note 10 با حافظه داخلی 1 ترابایتی همچنان قابل دسترس است که به طبع قیمت بیشتری نسبت به مدل پایه دارا است.

درنهایت پیشرفته‌ترین مدل +Galaxy Note 10 با نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین ارتقا چهارگانه و باتری قدرتمندتر با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G با برچسب قیمتی 1149 یورویی، با وقفه چند هفته‌ای نسبت به سایر مدل‌ها ارائه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ، می‌توان به دوربین چهارگانه، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم، فناوری انتقال صدا از طریق نمایشگر، پشتیبانی از نسل جدید فناوری شارژ سریع سامسونگ و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.