درز این تصویر رسمی گلکسی واچ اکتیو 2 تمام چیزهایی که تاکنون می‌دانیم را تایید می‌کند

در ادامه درز شایعات مرتبط با ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به تازگی شاهد انتشار یک تصویر تبلیغاتی باکیفیت از گلکسی واچ اکتیو 2 هستیم که تقریباً تمام مشخصات ظاهری این محصول را فاش می‌کند.

2

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، احتمالاً شاهد معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 در تاریخ 16 مرداد ماه در کنار گوشی گلکسی نوت 10 خواهیم بود. البته برخی بر این عقیده‌اند که ساعت هوشمند جدید سامسونگ زودتر از بهار سال آینده و تا مراسم CES 2020 رونمایی نخواهد شد.

به هر حال اولین تصویر رسمی گلکسی واچ اکتیو 2 فاش می‌کند که تمام اطلاعات قبلی درز کرده پیرامون ویژگی‌های ظاهری این دستگاه صحیح هستند. بر این اساس شرکت کره‌ای از همان زبان طراحی گلکسی واچ اکتیو در توسعه مدل جدید استفاده کرده، با این حال به نظر می‌رسد ابعاد نمایشگر گرد کمی افزایش پیدا کرده است.

با حذف دایره‌های چرخان، گلکسی واچ اکتیو 2  به نمایشگری تمام صفحه با پوشش گوریلا گلکس 3 تجهیز شده که قرار است همچون سنوات گذشته در دو نسخه 40 و 44 میلی متری راهی بازار شود.

نکته دیگری که به وضوح در این تصویر خود نمایی می‌کند، وجود سوراخ میکروفن میان دو کلید تعبیه شده در کناره ساعت است که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه پشتیبانی کننده از شبکه LTE باشد.

در سوی دیگر نسخه پایه گلکسی واچ اکتیو 2 از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کند، با این حال مدلی با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه LTE نیز قابل سفارش خواهد بود. نسخه LTE باتری 340 میلی‌آمپر ساعت دارد و نسبت وای‌فای هم از باتری کوچک‌تر 237 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد.

همچنین اکنون می‌دانیم که ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله توانایی ثبت نوار قلب، تشخیص سقوط از ارتقا و اطلاع از احتمال بروز Afib خواهد بود.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدرضا می‌گوید

    اگه قبل از حذف نام کاربریمون رو عوض کنیم باز میتونیم روی اکانت جدید اسم بزاریم به اون نام ؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خیر بعید مبدونم