درز تصاویر رندر شده رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ جزئیات آن را بهتر به نمایش می‌گذارد

شاید دیگر حالا بتوان گفت «زمان» دیگر آن معنای مفهومی خود را حداقل در مورد زمان رونمایی رسمی از گلکسی نوت 10 سامسونگ از دست داده باشد چرا که دیگر امروز با انتشار تصاویر رسمی رندر شده این گوشی هوشمند، رسما چیز خاصی برای شگفت‌زده شدن وجود نخواهد داشت!

0

یک منبع موثق که در بیشتر موارد اطلاعات منتشر شده توسط آن دقیق و معتبر بوده امروز تصاویر رسمی گلکسی نوت 10 را منتشر کرده است. اگر چه هنوز تصاویر رسمی نسخه بزرگتر سری نوت 10 یعنی گلکسی نوت 10 پلاس منتشر نشده اما دیگر به نظر می‌رسد با توجه به شباهت قطعی این دو گوشی چندان چیز مهمی به حساب نیاید!

کمتر ازیک ماه تا شانزدهم مرداد ماه، که سامسونگ به عنوان زمان رسمی رونمایی از سری نوت 10 در نیویورک اعلام کرده، باقی مانده است.

تصاویر رسمی گلکسی نوت 10

تصاویر رسمی گلکسی نوت 10 حضور رنگ خاص گرادیان نفش را تائید می‌کند!

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی نوت 10 سامسونگ در دو نسخه عادی و گلکسی نوت 10 پلاس عرضه خواهد شد. نسخه عادی از صفحه نمایش 6.3 انیچی و نوت 10 پلاس از صفحه نمایش 6.75 اینچی برخوردار خواهد بود. حالا تصاویر رندر شده برخی جزئیات مطرح شده در شایعات قبلی را تائید می‌کند.

یکی از این جزئیات، دوربین سلفی و محل قرارگیری آن، حذف بلندگو و همچنین حاشیه‌های فوق باریک صفحه نمایش گلکسی نوت 10 است. موضوع دیگر آرایش قرارگیری دوربین اصلی گوشی است که حالا دیگر بر خلاف گوشی‌های قبلی سری نوت سامسونگ به صورت عمودی در قاب پشتی قرار گرفته‌اند و در عین حال شاهد تائید شایعه مربوط به عدم حضور سنسور ضربان قلب هستیم.

گلکسی نوت 10

در عین حال این تصاویر رسمی حالا حضور نسخه نقره‌ای با گرادیان بنفش را در میان رنگ‌های رسمی نوت 10 تائید می‌کنند که این رنگ خاض نوت 10 با قلم هوشمند آبی رنگ اس پن سامسونگ همراه خواهد بود. این تصاویر همچنین پایان حضور دکمه اختصاصی بیکسبی را تائید می‌کند اگرچه تغییرات صورت گرفته از سوی سامسونگ بر روی این دکمه این احتمال را قابل پیش‌بینی کرده بود.

اگر چه به احتمال بسیار زیاد در روزهای آتی شاهد انتشار تصاویر بیشتر و حتی واقعی از این گوشی در کنار چیزهای دیگری مانند قیمت گلکسی نوت 10 خواهیم بود اما این تصاویر طراحی نهایی جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ را نشان می‌دهند. اگر طرفدار گوشی‌های سامسونگ و سری نوت این غول دنیای تلفن همراه هستید آیا این طراحی توانسته نظر شما را جلب کند؟

منبع Sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.