آپدیت اندروید 9 گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 به زودی از راه می‌رسد

با توجه به دریافت گواهینامه‌های جدید وای‌فای توسط سامسونگ، به‌نظر می‌رسد این شرکت تا چند هفته آتی دو گوشی هوشمند گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 را به اندروید 9 به‌روزرسانی کند.

2

اگرچه گوگل در تدارک معرفی و عرضه اندروید 10 کیو است، اما سامسونگ هنوز اندروید 9 پای را برای تمام دستگاه‌های خود آماده نکرده است. این غول کره‌ای آپدیت اندروید 9 پای را برای تمامی پرچم‌داران بالارده خود منتشر کرده با این حال هنوز مدل‌های مقرون به صرفه زیادی هستند که این آپدیت را دریافت نکرده‌اند.

دو مدل گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 جدیدترین محصولات اقتصادی سامسونگ هستند که برای دریافت آپدیت اندروید 9 آماده می‌شوند.

گواهینامه‌های جدید صادر شده برای این دو مدل در وب‌سایت Wi-Fi Alliance، عرضه آپدیت اندروید 9 گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 را تایید می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک آپدیت اصلی را برای این دو گوشی هوشمند منتشر کند.

هر دو مدل گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 در سال 2017 و با نصب پیش‌فرض اندروید 7 نوقا روانه بازار شدند. بنابراین آپدیت اندروید 9 پای دومین و احتمالا آخرین به‌روزرسانی اصلی اندروید برای این دو مدل خواهد بود.

سامسونگ پیش‌تر برای گوشی‌های میان‌رده خود تنها یک نسخه آپدیت اصلی را منتشر می‌کرد، با این حال به نظر می‌رسد رویه این شرکت جهت افزایش رقابت با سازندگان چینی، به انتشار دو به‌روزرسانی اصلی تغییر کرده است.

اندروید 9 پای شاید برای دیگر شرکت‌ها یک به‌روزرسانی عمده محسوب نشود، اما این موضوع برای گلکسی‌های سامسونگ کاملا متفاوت است. سامسونگ این نسخه از اندروید را به همراه رابط کاربری جدید خود موسوم به One UI منتشر می‌کند.

این رابط‌کاربری می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به همراه داشته باشد. اگر از کاربران گلکسی J5 2017 و گلکسی J5 Pro 2017 هستید، می‌بایست چند روزی را تا آماده‌سازی نهایی و انتشار آپدیت اندروید 9 پای منتظر بمانید.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مسلم می‌گوید

    پس a5 2017 چی ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      احتمال عرضه برای این گوشی هم هست منتها هنوز خبر جدیدی نیست