گلکسی نوت 10 سامسونگ از شارژر بی‌سیم سریع 20 واتی بهره‌مند خواهد بود

در ادامه روند درز شایعات مرتبط با پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت، امروز برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای تایید کردند که گلکسی نوت 10 به قابلیت پشتیبانی از شارژر بی‎سیم 20 واتی تجهیز شده است.

0

پشتیبانی از شارژر بی‎سیم یک قابلیت منحصر به فرد نبوده و سال‎هاست که شاهد حضور گوشی‌های هوشمند با این ویژگی در بازار هستیم. البته سامسونگ هم‌زمان با معرفی گلکسی نوت 10 در نظر دارد استاندارد جدیدی در این حوزه معرفی کند، چراکه به ادعای برخی منابع کره‌ای شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 10 یک شارژر بی‎سیم سریع 20 واتی خواهد بود.

این اطلاعات به واسطه جدیدترین مجوزهای صادر شده از سوی موسسه FCC و کشف آن‌ها به واسطه Roland Quandt فاش شده است. در مقایسه با خروجی 10 الی 15 واتی شارژرهای بی‎سیم کنونی سامسونگ، دسترسی به فناوری شارژر بی‎سیم 20 واتی یک نقطه عطف محسوب می‌شود که قادر است مدت زمان شارژ گوشی را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 10 سامسونگ با شماره مدل EP-N5200 در فهرست FCC  ثبت شده است. این شارژر هم‌زمان با سری گلکسی نوت 10 راهی بازار شده و بدیهی است که محصولات کمی در ابتدای راه با آن سازگاری خواهند داشت.

شارژر 20 واتی بیسیم گلکسی نوت 10

در سوی دیگر چندی پیش سامسونگ در غرفه نمایشگاهی خود از نسخه اولیه شارژر 20 واتی مخصوص گوشی هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی پرده برداشت. هرچند هنوز مشخص نیست که گلکسی نوت 10 با قابلیت پشتیبانی از این شارژر راهی بازار خواهد شد یا خیر، با این حال منبع خبر معتقد است که سامسونگ دیر یا زود این فناوری را در طیف وسیع عرضه خواهد کرد.

همچنین در طول نمایشگاه MWC شانگهای، سامسونگ از راه حال انتقال انرژی با توان 45 وات برای گوشی‌های هوشمند پرده برداشت که انتظار داریم نمونه عملیاتی آن با گلکسی نوت 10 همراه شود.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانیم که پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت لااقل در دو سایز 6.4 و 6.7 اینچی راهی بازار خواهد شد که مدل پلاس از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. گلکسی نوت 10 به نمایشگری با گوشه‎‎هایی خمیده و البته کم حاشیه از نوع Infinity-O تجهیز شده است که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی آن در یک بریدگی نقطه‌ای وسط صفحه تعبیه شده است.

شارژر 45 واتی گلکسی نوت 10

در پرچم‌دار بعدی سری نوت شاهد استفاده از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر به همراه یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی ثانویه با قابلیت زوم دیجیتال 2x خواهیم بود. همچنین از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه لنزهای زاویه عریض و سنسور Time of Flight بهره می‌برد که به عمق سنجی تصاویر پرتره و خلق محتوای واقعیت افزوده کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ که به طور رسمی در تاریخ 16 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، می‌توان به فناوری انتقال صدا از طریق لرزش نمایشگر، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از نسل جدید فناوری شارژ سریع سامسونگ، باتری 4170 میلی آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.