اپل احتمالا در حال کار بر روی یک آی پد با صفحه نمایش تاشو است

خبرها حاکی از آن هستند که اپل در حال توسعه یک آی پد با صفحه نمایش تاشو است. تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این تبلت منتشر شده است با این حال می‌دانیم که رونمایی از آن در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

0

تاکنون خبرهایی از مایکروسافت منتشر شده است که نشان می‌دهد، ردموندی‌ها در حال برنامه ریزی برای توسعه یک سرفیس با نمایشگر تاشو هستند. گزارشات تازه نشان می دهد که اپل نیز قصد دارد از این کانسپت برای ساخت آی‌پدهای نسل بعد کمک بگیرد و شاهد آی پد با صفحه نمایش تاشو باشیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کوپرتینویی‌ها در حال کار بر روی یک آی پد با صفحه نمایش تاشو هستند. نمایشگر این مدل از آی‌پد اندازه‌ای بین 11 تا 15 اینچ خواهد داشت. تعجب انگیزترین بخش این خبر این است که اپل قصد دارد سال آینده از این محصول رونمایی کند.

هم‌چنین در این گزارش آمده است که این آی‌پد به یکی از پردازنده‌های سطح بالای سری A اپل مجهز خواهد بود که از نسل پنجم ارتباطی نیز پشتیبانی می‌کند.

با این حال اپل هنوز استفاده از 5G را در گوشی‌های هوشمند خود آغاز نکرده است، بنابراین در ابتدا باید شاهد معرفی یک آیفون مجهز به 5G باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.