گوشی‌های هوشمند شیائومی Mi CC9e ،Mi CC9 و نسخه ویژه CC9e Meitu رسما رونمایی شدند

گوشی‌های هوشمند سری Mi CC9 شیائومی امروز به طور رسمی در چین رونمایی شدند. سری Mi CC9 شیائومی شامل گوشی Mi CC9 ، گوشی Mi CC9e  و نسخه ویژه Mi CC9 Meitu می‌شود.

0

گوشی‌های هوشمند سری Mi CC9 شیائومی در واقع اولین محصولات مشارکت میان شیائومی با شرکت Meitu است که به تازگی توسط شیائومی خریداری شده است. شرکت فناوری Meitu در چین شرکت شناخته شده‌ای است که بیشتر به اپلیکیشن‌های تخصصی و همچنین گوشی‌های هوشمند ویژه سلفی شناخته می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سری Mi CC9 شیائومی را می‌توان برخوردار از طراحی روز و با مشخصات فنی و همچنین قیمت جذاب دانست. گوشی هوشمند CC9 Meitu یک گوشی حرفه‌ای دانست که قابلیت‌های خاص عکسبرداری آن از از الگوریتم عکسبرداری Meitu قدرت گرفته است.

گوشی‌های هوشمند Mi CC9 و CC9e شیائومی

مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند Mi CC9 و CC9e شیائومی

گوشی‌های هوشمند Mi CC9 و CC9e شیائومی از رنگ‌های گرادیان بر روی پنل‌های شیشه‌ای سه‌بعدی با لبه‌های خمیده خود در قاب پشتی برخوردارند.

گوشی Mi CC9 شیائومی از صفحه نمایش آمولد 6.39 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس با ناچ نقطه‌ای برخرودار است و گوشی Mi CC9e شیائومی که از مشخصات فنی پائین‌تری برخوردار است به صفحه نمایش آمولد 6.08 اینچی با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل اچ‌دی پلاس مجهز است.

صفحه نمایش هر دو گوشی از نسبت ابعاد 19.5:9، فناوریAlways-On Display و همچنین نسل هفتم حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار هستند.

گوشی Mi CC9 شیائومی از چیپست اسنپ دراگون 710 با شش گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و گوشی Mi CC9e شیائومی را نیز می‌توان اولین گوشی هوشمند با چیپست 2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 665 با پردازشگر گرافیکی آدرنو 610 دانست.

گوشی‌های هوشمند Mi CC9 و CC9e شیائومی هر دو با رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 پای عرضه خواهند شد و فناوری گیمینگ گیم توربو 2 برای تجربه بهتر گیمرها در هر دو این گوشی‌های هوشمند حاضر است.

گوشی Mi CC9 شیائومی

دوربین گوشی‌های هوشمند Mi CC9 و CC9e شیائومی

گوشی‌های Mi CC9 و CC9e شیائومی هر دو به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی خود مجهز شده‌اند که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 ساخت سونی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و نهایتا یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای تصاویر بوکه است.

طبیعی است وقتی نامی از میتو باشد باید انتظار یک دوربین سلفی فوق‌العاده را داشته باشیم. هر دو این گوشی‌ها از یک سنسور 32 مگاپیکسلی در دوربین سلفی خود برخودار هستند که با ترکیب هر چهار پیکسل در یک پیکسل می‌توانند تصاویری فوق‌العاده‌ای در شرایط نوری کم خلق کنند.

شیائومی همچنین حالا با بهبود قابلیت میموجی (Mimoji) به کاربران این امکان را داده تا کاراکترهای انیمیشنی خود را با استفاده از 165 نوع آرایش مو، چهره و وسایل همراه ساخته و آنها را به تصویر ثابت یا متحرک تبدیل یا حتی به صورت ویدئو در بیاورند.

این گوشی‌های شیائومی هر دو به یک باتری4030 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند و البته تفاوت آنها در این بخش در نوع شارژر موجود در جعبه آنهاست. گوشی Mi CC9 از یک شارژر سریع 27 واتی و گوشی Mi CC9e از یک شارژر سریع 18 واتی برخوردار است.

هر دو گوشی دو سیمکارت بوده و پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE ، درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری صدا، استاندارد وای‌فای 802.11ac ، درگاه اینفرارد و بلوتوث نسخه 5 از دیگر امکانات موجود در آنهاست. گوشی CC9e برخلاف CC9 از NFC برخوردار نیست.

گوشی Mi CC9 Meitu شیائومی

مشخصات گوشی نسخه ویژه Mi CC9 Meitu شیائومی

گوشی Mi CC9 Meitu شیائومی در یک رنگ اختصاصی به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات فنی این گوشی شیائومی کاملا با گوشی Mi CC9 یکسان است اما تنها در یک مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

در عین حال دوربین اصلی و همچنین دوربین سلفی بکار گرفته شده در این نسخه ویژه از فناوری تصویربرداری ویژه Meitu برای خلق تصاویر پرتره منحصربفرد حتی در شرایط محیط کم‌نور برخوردار است. یک نسخه اختصاصی از رابط کاربری MIUI 10 به همراه اندروید 9 پای نیز بر روی این گوشی نصب خواهد بود.

شیائمی همچنین بسته‌بندی متفاوتی را برای این نسخه ویژه در نظر گرفته است. این گوشی در یک جعبه بزرگ آبی با لوگو کوچک CC بر روی جعبه و همچنین با لوگو برند meitu بر روی قاب پشتی خود، عرضه خواهد شد. در حالی که گوشی‌های Mi CC9 و CC9e در جعبه‌های سفید رنگ و با لوگو رنگی برند CC عرضه خواهند شد.

شیائومی Mi CC9e

زمان عرضه و قیمت گوشی‌های هوشمند Mi CC9 ، CC9e و CC9 Meitu

شیائومی قیمت 260 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Mi CC9 و قیمت 290 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در نظر گرفته است. این گوشی شیائومی در رنگ‌های سفید، آبی تیره و مشکی عرضه خواهد شد.

شیائومی همچنین قیمت 188 دلاری را برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Mi CC9e و قیمت 203 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 232 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در نظر گرفته است. این گوشی شیائومی نیز در رنگ‌های سفید، آبی تیره و مشکی عرضه خواهد شد.

شیائومی همچنین برای گوشی CC9 Meitu قیمت 378 دلاری را برای تنها مدل آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

پیش خرید گوشی‌های هوشمند سری Mi CC9 شیائومی از امروز در چین آغاز شده اما عرضه آنها از سه روز دیگر آغاز خواهد شد. شیائومی هنوز در خصوص عرضه جهانی این گوشی‌های هوشمند اطلاعاتی منتشر نکرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.