درز تصاویر و مشخصات کامل تبلت 8 اینچی Galaxy Tab A 2019 سامسونگ

به‌تازگی مشخصات و رندرهای یک تبلت 8 اینچی از سامسونگ موسوم به Galaxy Tab A 2019 منتشر شده است. این تبلت قرار است طی روزهای آتی معرفی شود.

0

سامسونگ در سال جاری سه تبلت را معرفی و روانه بازار کرده است. تبلت 8 اینچی Galaxy Tab A 2019 یکی دیگر از تبلت‌های این شرکت کره‌ای است که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شود. به‌تازگی رندر و مشخصات این تبلت منتشر شده است.

گلکسی تب A 2019 برخلاف دیگر نسخه 8 اینچی گلکسی تب A سامسونگ که ابتدای سال جاری و در فروردین ماه معرفی شد، از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کند. هم‌چنین طراحی تبلت جدید متفاوت بوده و از یک باتری بزرگ‌تر استفاده می‌کند. این تبلت هم‌چنین از یک پردازنده اسنپ دارگون بهره می‌گیرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Winfuture.de، گلکسی تب A 8 2019 از نمایشگری با وضوح 1280 در 720 پیکسل و از نوع LCD استفاده می‌کند. در اطراف نمایشگر نیز حاشیه زاید بسیاری را شاهد خواهیم بود. پردازنده مورد استفاده در این تبلت اسنپدراگون 429 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. یک ورودی کارت حافظه به ما امکان افزایش میزان حافظه داخلی را می‌دهد.

دوربین 8 مگاپیکسلی این تبلت در سمت چپ و بالای قاب پشتی قرار گرفته است. در بخش سلفی نیز از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده شده است، بنابراین به نظر نمی‌رسد که کیفیت تصویربرداری مناسب باشد.

از جمله دیگر مشخصات تبلت 8 اینچی Galaxy Tab A 2019 می‌توان به باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی، بلوتوث 4.2، ورودی هدفون در بالای تبلت و اندروید پای شخصی شده با رابط کاربری One UI اشاره کرد. این تبلت سامسونگ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و طی چند روز آتی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.