رسما تایید شد؛ شانزدهم مرداد تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ

اگرچه این روزها چیزهای زیادی وجود دارد که از گلکسی نوت 10 می‌دانیم اما حالا حداقل تنها شایعه‌ای که می‌توانیم آن را دیگر رسمی قلمداد کنیم تاریخ رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 است: 16 مرداد ماه

0

چند هفته پیش بود که در گزارشی به نقل از منابع موثق در خصوص تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ اعلام کردیم که این گوشی در شانزدهم مرداد ماه در مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد حالا شرکت سامسونگ دعوتنامه‌ای را ارسال کرده که در آن بدون اشاره به گلکسی نوت 10 از برگزاری مراسم موسوم به Unpacked در همان تاریخ خبر دارد.

بر روی دعوتنامه تاریخ هفتم اوت (شانزدهم مرداد ماه) ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلی به عنوان تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 چشم می‌خورد و با توجه به این تاریخ این شرکت همچنان سنت قبلی خود برای رونمایی از سری نوت را حفظ می‌کند. گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز در همین تاریخ و در شهر نیویورک رونمایی شد.

اگرچه همانطور که گفتیم بر روی دعوتنامه اشاره‌ای به نام گلکسی نوت 10 نشده اما فهمیدن اینکه این دعوتنامه مربوط به مراسم رونمایی از این گوشی یا بهتر بگوئیم سری گلکسی نوت 10 است چندان سخت نیست!

بر روی دعوتنامه قلم اس پن سری نوت مشهود است و به جز یک سنسور دوربین در پائین آن چیز دیگری بر روی دعوتنامه به چشم نمی‌خورد که این سنسور دوربین احتمالا به قرارگیری دوربین سلفی گوشی نوت 10 در مرکز صفحه نمایش اشاره دارد که پیش از این بارها در تصاویر و گزارش‌های منتشر شده به آن اشاره شده است.

این موضوع مطمئنا معقولانه‌تر از احتمال استفاده از سنسور دوربین در قلم اس پن گکلکسی نوت 10 است.

مشخصات فنی سری نوت 10 سامسونگ

همانطور که تاکنون بارها در فارنت اشاره کرده‌ایم سری نوت 10 سامسونگ احتمالا شامل دو نسخه گلکسی نوت 10 عادی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و گلکسی نوت 10 پلاس با صفحه نمایش 6.75 اینچی خواهد بود که پیش از این تصاویر و ویدئو کار با گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شده است.

هر دو نسخه دارای مشخصات فنی بالایی هستند و مطمئنا مدل برخوردار از پشتیبانی شبکه5G  برای هر دو گوشی سری نوت 10 عرضه خواهد شد. تصاویر منتشر شده از تغییر آرایش دوربین سه‌گانه سری نوت 10 از افقی به عمودی در قاب پشتی آن خبر دارد.

اگر چه شاید تغییرات دوست نداشتنی نیز برای گلکسی نوت 10 در راه باشد که شامل حذف جک 3.5 میلیمتری صدا از آن و حتی حذف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی از مدل کوچکتر گلکسی نوت 10 باشد.

ظاهرا با وجود حذف بلندگو و استفاده از فناوری پخش صدا از صفحه نمایش (Sound on Display) همچنان درگاه اس پن برای حضور قلم هوشمند گوشی حاضر خواهد بود. شارژر سریع 25 واتی نیز از دیگر مشخصات سری نوت 10 سامسونگ است.

در هر صورت برای فهمیدن چیزهای بیشتر و تائید رسمی مشخصات فنی سری نوت 10 سامسونگ و همچنین زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ باید تا شانزدهم مرداد ماه به عنوان تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 منتظر بمانیم.

منبع SamMobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.