حالا می‌توانید ماشین حساب ویندوز 10 را به گوشی اندروید یا آیفون خود بیاورید

به‌تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار اپلیکیشن ماشین حساب ویندوز 10 برای دو پلتفرم اندروید و iOS کرده است. این نسخه هنوز در حالت آزمایشی بوده و ممکن است پایداری کامل را نداشته باشد.

1

واقعا چه چیزی می‌تواند ناجذاب‌تر(!) از یک اپلیکیشن ماشین حساب باشد؟! با این حال این اپلیکیشن‌ها واقعا ضروری و مفید هستند. اگر از اپلیکیشن ماشین حساب روی گوشی هوشمند خود راضی نیستید و ماشین حساب ویندوز 10 توانسته نظر شما را جلب کند حالا می‌توانید این ماشین حساب را به گوشی اندروید یا آیفون خود بیاورید.

اگر چه می‌توانید با مراجعه به اپ استور یا گوگل پلی به تعداد زیادی اپلیکیشن ماشین حساب مختلف دسترسی داشته باشید اما همین وجود تعداد زیادی گزینه می‌تواند کار انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها را سخت کند. ماشین حساب موجود در ویندوز 10 مطمئنا از جذاب ترین گزینه‌های موجود به حساب می‌اید مخصوصا اینکه اخیرا قابلیت رسم توابع نیز به این ماشین حساب آمده است.

دانلود ماشین حساب ویندوز 10 برای اندروید و iOS

مایکروسافت چندین ماه پیش اپلیکیشن ماشین حساب ویندوز 10 را به صورت منبع باز منتشر کرده بود و حالا توسعه‌دهندگان پلتفرم UNO از این فرصت استفاده کرده و آن را با نام Uno Calculator برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده‌اند. این اپلیکیشن هنوز در مرحله توسعه قرار دارد اما با این حال کاربران اندرویدی می‌توانند آن را به صورت مستقیم از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنند.

لازم به ذکر است از آن‌جایی که اپلیکیشن Uno Calculator هنوز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، ممکن است پایداری لازم برای استفاده روزانه را نداشته باشد.

کاربران استفاده کننده از آیفون نیز می‌توانند Uno Calculator را در TestFlight اپل پیدا کنند. TestFlight محلی برای ارایه اپلیکیشن‌های آزمایشی در سیستم عامل iOS است. پس از دانلود و نصب TestFlight شما می‌توانید لینک دانلود Uno Calculator را درون آن پیدا کنید.

ماشین حساب Uno Calculator برای اندروید و iOS

عملکرد اپلیکیشن Uno Calculator درست همانند چیزی است که در ویندوز 10 مشاهده می‌کنیم. هم‌چنین شما می‌توانید با مراجعه به منو (از طریق لمس آیکون منوی همبرگری ≡ در بالای صفحه)، به ماشین حساب علمی و یا برنامه نویسی دسترسی داشته باشید.

ماشین حساب Uno Calculator برای اندروید و iOS می‌تواند تعداد روزهای بین دو تاریخ را برای شما محاسبه کند. هم‌چنین امکان تبدیل نرخ ارزها به یکدیگر وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های Uno Calculator می‌توان به امکان محاسبه حجم، طول، وزن و جرم، ساعت، سرعت، دما، مساحت، انرژی و قدرت اشاره کرد. هم‌چنین امکان دسترسی به تاریخچه محاسبات نیز وجود دارد.

منبع MsPowerUser
از طريق Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. s می‌گوید

    کاربران استفاده کننده از آیفون نیز می‌توانند Uno Calculator را در TestFlight پیدا کنند!!!!!!!!