درز تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ تغییرات در طراحی آن را تایید می‌کند

حالا تابستان آغاز شده و قابل پیش‌بینی‌ترین رویداد این ماه پیش از کنگره جهانی موبایل رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ است و آخرین چیزی که از این گوشی می‌دانیم تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پرو است.

0

اگرچه چند ماه پیش بود که گزارش‌ها از عرضه چند مدل گلکسی نوت 10 خبر داشتند و حتی برخی عرضه گلکسی نوت 10 پرو را محتمل می‌دانستند اما حالا تصاویر واقعی منتشر شده از گلکسی نوت 10 پلاس نشان می‌دهد که سامسونگ به نامگذاری سری اس وفادار مانده و سری گلکسی نوت 10 را با همین رویه به بازار عرضه خواهد کرد.

تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پلاس تغییر در طراحی این سری را نیز تائید می‌کند که مهمترین آنها شامل تغییر آرایش دوربین سری نوت از چیدمان افقی به عمودی است. نکته مهم دیگر استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این گوشی است که با توجه به این تصاویر می‌توان به حضور این فناوری دیگر اطمینان داشت.

تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پلاس

نکته مهم در قاب جلویی تنها حضور اثر انگشت نیست و با توجه به این تصاویر می‌توان حابجایی حفره محل قرارگیری دوربین سلفی از سمت راست بالای صفحه نمایش به وسط آن را تائید کرد و در حالی که گلکسی اس 10 پلاس از دو سنسور در دوربین سلفی بهره می‌برد حالا استفاده از یک سنسور در دوربین سلفی گلکسی نوت 10 پلاس را می‌توان تائید کرد.

تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ تصاویر رندر شده قبلی را تائید می‌کند

اولین تصاویر واقعی درز کرده از گلکسی نوت 10 پلاس که توسط یک کاربر یوتیوب با نام TechTalkTV منتشر شده چندان تفاوتی با تصاویر رندر شده منتشر شده قبلی ندارد و همان طراحی را تقریبا تائید می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده از حضور صفحه نمایش 6.75 اینچی در گلکسی نوت 10 پلاس حکایت داشتند و حالا این تصاویر تلاش سامسونگ برای هر چه کمتر کردن حاشیه‌های صفحه نمایش را تائید می‌کند و در عین حال عدم حضور بلندگو در قاب جلویی گزارش‌های منتشر شده در خصوص حذف بلندگو و استفاده از ارتعاشات صفحه نمایش و فناوریSound On Display در این نسخه از گلکسی نوت 10 برای پخش صدا را تائید می‌کند.

تصاویر گلکسی نوت 10 پلاس

اگر چه از تیتر مطلب مشخص است و در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم تصویر بوت شدن این گوشی نیز نام کامل آن بعنوان گلکسی نوت 10 پلاس (Galaxy Note 10+) را به طور کامل تائید می‌کند.

در هر صورت باید برای تائید کامل مشخصات فنی و چیزهای دیگری مانند قیمت گلکسی نوت 10 تا زمان رونمایی منتظر بمانیم.

از طريق sammobile phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.