تکنیک‌هایی برای کاهش هزینه زمانی و ریالی خرید تورهای مسافرتی

0

خرید آنلاین تورهای مسافرتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های حوزه گردشگری این روزها محبوبیت و رواج زیادی یافته است. دیگر گذشت آن زمان که برای خرید تورهای مسافرتی از تور چین گرفته تا مشهد به آژانس‌های سطح شهر مراجعه یا با انها تماس بگیریم.

حالا به لطف افزایش ضریب نفوذ اینترنت و فعالیت استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری، روند خرید بلیط سفر و تورهای مسافرتی آسان‌ و سریع‌تر از قبل شده است.

حالا در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می‌توانیم از طریق وب‌سایت‌های مطرح حوزه گردشگری مانند علی بابا، تورهای مسافرتی را بررسی و از لحاظ قیمت و خدمات مقایسه کنیم و سپس تور مناسب خود را به صورت آنلاین خریداری کنیم.

به عنوان مثال اگر قصد خرید تور قبرس را داشته باشیم، می‌توانیم از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا، تورهای مسافرتی قبرس را از لحاظ کلاس پروازی، درجه کیفی هتل، قیمت و… مقایسه و پس از انتخاب تور و پرداخت هزینه با کارت‌های شتاب بانکی، برای سفرمان برنامه‌ریزی کنیم.

اگر تور مورد نظر را از وبسایت‌ مطرحی مانند علی بابا که خدمات پشتیبانی باکیفیتی ارائه می‌دهد خریداری کنید هم از امکان ویژه‌ای برخوردار خواهید بود و  در هر مرحله از خرید تور با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی علی بابا که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی شماست تماس بگیرید. امکان استرداد هزینه خرید تور در صورت لغو سفر از دیگر امکاناتی است که علی بابا برای شما در نظر گرفته است.

شما همچنین برای بررسی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار می‌توانید به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و به عنوان مثال اگر بخواهید برای قطار بلیط خریداری کنید، می‌توانید ابتدا قیمت آن را بررسی و سپس برای خرید اقدام کنید.

در علی بابا شما علاوه بر امکان خرید سریع، امن و به صرفه، امکان بررسی و مقایسه قیمت‌ها را نیز دارید و این یعنی علی بابا قدرت انتخاب بیشتری به شما برای خرید بلیط سفر و تور می‌دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی: