بیمه خود را آنلاین محاسبه کنید و در کمترین زمان صادر کنید!

بیمه شخص ثالث بر خلاف بیمه بدنه خودرو، بیمه‌ای اجباری در کشور است که مالکان تمامی خودروها  ملزم به خرید این بیمه‌نامه برای خودرو خود هستند.

0

بیمه شخص ثالث تمامی خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث زیان دیده در حادثه و خسارت‌‌های جانی وارد شده به راننده مقصر را پرداخت می‌نماید.

این بیمه‌نامه توسط شرکت‌های مختلفی مانند بیمه ایران، بیمه البرز، بیمه آسیا، بیمه سامان، بیمه پاسارگاد و . . . ارائه  می‌شود. محاسبه قیمت انواع وسایل نقلیه به روش‌های گوناگونی امکان پذیر است. اما با توجه به  حجم بالای فعالیت‌ها و کمبود وقت دنیای امروز چه روشی بهترین و سریع‌ترین راه برای محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث است؟

روش‌های استعلام قیمت بیمه شخص ثالث 98

برای استعلام قیمت بیمه پراید، سمند و سایر خودروها در سال 98 روش‌های متفاوتی وجود دارد. می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های هر شرکت بیمه مراجعه کنید و قیمت بیمه شخص ثالث برای خودرو مورد نظر را در شرکت‌های مختلف استعلام کنید. روش  دیگر، مراجعه به سایت بیمه‌بازار و استعلام قیمت بیمه‌نامه در تمامی شرکت‌ها بصورت همزمان است. بجای آنکه بصورت حضوری به نمایندگی تمامی شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه کنید! می‌توانید تنها با چند کلیک قیمت بیمه خود را محاسبه و در حالت‌ها و شرایط مختلف تمامی شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید و مناسب‌ترین بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را بصورت آنلاین خریداری کنید.

استعلام قیمت بیمه شخص ثالث تمامی خودروها در بیمه بازار به سادگی صورت می‌گیرد. تنها کافیست اطلاعات خودرو مانند مدل، سال ساخت، تعداد سال تخفیف، سطح پوشش درخواستی، تاریخ انقضای بیمه‌نامه را در این سامانه وارد کنید. تا لیستی از قیمت‌های بیمه ثالث ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف بیمه‌ای مانند بیمه شخص ثالث آسیا، بیمه شخص ثالث ایران، بیمه شخص ثالث البرز و سایر شرکت‌های معتبر بیمه‌ای را مشاهده کنید و بدین ترتیب به آسانی مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث میان شرکت‌های بیمه را داشته باشید و پس از آن متناسب با نیاز خود بهترین بیمه را خریداری کرده و در زمان و مکان دلخواه با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

فرض کنید قصد خرید ارزانترین بیمه شخص ثالث پراید را دارید برای اینکار می‌بایست قیمت این بیمه را در شرکت‌های مختلف استعلام و با یکدیگر مقایسه کنید.

قطعا محاسبه قیمت بیمه ثالث در تمامی شرکت‌های بیمه کاری سخت و زمانبر خواهد بود و برای اینکار بایستی با صرف وقت و هزینه به نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید. با خرید اینترنتی بیمه تمامی مشکلات بالا رفع خواهد شد و شما می‌توانید با چند کلیک در هر زمان و مکانی قیمت بیمه ثالث را استعلام کنید و ارزانترین بیمه را خریداری کنید.

خرید مطمئن و آسان بیمه در بیمه بازار

سایت بیمه‌بازار نخستین بستر آنلاین مقایسه و خرید اینترنتی انواع بیمه است. در این وبسایت علاوه بر خرید مطمئن بیمه شخص ثالث امکان خرید دیگر بیمه‌ها مانند بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی و . . . از طریق اینترنت در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت و آمد به نمایندگی‌های بیمه فراهم شده است.

همچنین در بیمه بازار امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه وجود دارد. خدمات بیمه بازار تنها برای تهران نبوده و ارسال رایگان به شهرستان‌ها را نیز دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی: