میهمانان المپیک 2024 پاریس احتمالا با تاکسی‌ پرنده جابجا خواهند شد

خبرها حاکی از آن هستند که حمل و نقل درون شهری در المپیک 2024 پاریس به وسیله تاکسی‌ پرنده انجام می‌پذیرد. این موضوع می‌تواند یک شروع خوب برای این فناوری دوست داشتنی باشد.

0

مطمئنا جا‌به‌جایی میهمانان المپیک 2024 پاریس در این کلان شهر، یک کابوس به تمام معنا خواهد بود. با این حال استفاده از تکنولوژی‌های نوین می‌تواند مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهد. ایرباس، شرکت فرودگاهی و سازمان حمل و نقل پاریس، در حال بررسی امکان انتقال مسافران از فرودگاه شارل دوگل پاریس به مرکز شهر پاریس به‌ وسیله تاکسی‌ پرنده هستند.

تردد در این مسیر به وسیله اتوبوس یا مترو، حدودا یک‌ ساعت زمان می‌برد؛ بنابراین با صرفه‌جویی این یک‌ ساعت می‌توان مدت زمان بیش‌تری را در شهر زیبای پاریس گذراند و یا از بازی‌های المپیک 2024 پاریس لذت بیش‌تری برد. نکته قابل توجه این است که تاکسی‌های پرنده هر 6 دقیقه یک‌بار پرواز خواهند کرد، از این رو لازم نیست مسافران مدت زمان زیادی را منتظر بمانند.

فرودگاه پاریس می‌بایست تا پایان سال 2019، یک سایت پروازی را در پاریس برای تاکسی‌های پرنده انتخاب و تا 18 ماه آینده آماده بهره‌برداری کند؛ پس از آن نیز می‌بایست آزمایشات و بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

بخش‌های زیادی هستند که در این پروژه عظیم باید آماده به‌کار شوند، هم‌چنین تاکسی‌های پرنده نیز باید آزمایشات ایمنی لازم را پشت سر بگذارند. این تاکسی‌ها باید بتوانند به وسیله باتری‌ خود، ساعت‌های متمادی را پرواز کنند. هم‌چنین باید مشخص شود که استفاده از تاکسی‌های پرنده مغایرتی با قوانین و زیر ساخت‌های موجود نداشته باشد.

اگر همه چیز به خوبی پیش رود، می‌توان امیدوارم بود تا چند سال آینده در شهر چراغ‌ها (پاریس) نیازی به استفاده از تاکسی‌ و سایر وسایل نقلیه زمینی نباشد و این تاکسی‌های پرنده باشند که بار سنگین حمل و نقل مسافران و ساکنین را بر دوش بکشند. هم‌چنین این موضوع می‌تواند یک آزمون خوب برای دیگر شهرهایی باشد که علاقه‌مند به استفاده از تاکسی‌های پرنده در سیستم حمل و نقل خود هستند.

 

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.