گوگل امکان اشتراک‌گذاری نتایج جستجو را فراهم کرد

گوگل در جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود (Google App) امکان به‌ اشتراک گذاری نتایج جستجو را فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی نتایج جستجوی گوگل را به صورت مستقیم با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

0

گوگل در جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود (Google App) امکان به‌ اشتراک گذاری نتایج جستجو را فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی نتایج جستجوی گوگل را به صورت مستقیم با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

حالا می‌توانید نتایج جستجوی خود در گوگل اپ را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند تا پرسش‌های دیگران را به کمک گوگل و از طریق نتایج جستجو، پاسخ دهید. این قابلیت هنوز در مرحله بتا است اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار عمومی آن باشیم. مطمئنا تمامی کسانی که در حال مطالعه این مطلب هستند، می‌توانند به سادگی جواب سوالات خود را در گوگل پیدا کنند. با این حال ممکن است جستجو در گوگل برای برخی افراد مسن سخت باشد، اما عدم توانایی در جستجو و یافتن پاسخ در گوگل در افراد جوان و کاربر گوشی هوشمند، آزار دهنده است!

تا پیش از این شما مجبور بودید آن شخص را با گفتن عباراتی نظیر “برو گوگلش کن!” از خود دور کنید، و یا یک لینک به سایت LMGTFY را برای آن‌ها ارسال کنید. اما هم‌اکنون می‌توانید یک لینک به نتایج واکشی شده توسط گوگل را برای آن‌ها ارسال کنید.

چگونه از قابلیت اشتراک گذاری نتایج جستجو استفاده کنیم:

همان‌طور که گفته شد، قابلیت اشتراک گذاری نتایج جستجو فعلا تنها در نسخه آزمایشی (بتا) اپلیکیشن گوگل در دسترس است. بنابراین تمام کاربران در حال حاضر قادر به استفاده از آن نیستند، هرچند انتظار می‌رود طی روزهای آینده این ویژگی به صورت رسمی و عمومی منتشر شود. با این حال اگر در حال حاضر از نسخه آزمایشی گوگل اپ استفاده می‌کنید می‌توانید از مراحل زیر برای به اشتراک‌گذاری نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن گوگل را باز کنید
  2. مطابق معمول عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید
  3. آیکون Share را از سمت راست صفحه لمس کنید
  4. فرد یا افرادی را که مایل هستید نتایج با آن‌ها به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید

در حقیقت، با این کار شما تمامی نتایج جستجوی نشان داده شده برای خود را به اشتراک نمی‌گذارید، اما کلید واژه و یا عبارت مورد جستجوی خود را برای دیگران ارسال می‌کنید. دلیل متفاوت بودن نتایج واکشی شده توسط گوگل، شخصی‌سازی نتایج برای افراد بر اساس داده‌های جمع آوری شده و یا مکان آن‌هاست؛ البته این داده‌کاوی با اجازه خود شما انجام می‌پذیرد :)

 

منبع makeuseof
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.