شرکت حامی به دنبال ایجاد هاب خدمات پس از فروش در کشور است
هفته گذشته شرکت حامی به عنوان یکی از بزرگترین اراده دهندگان خدمات پس از فروش در حوزه کالاهای آیتی همایشی را با حضور مدیران ارشد این حوزه و اصحاب رسانه برگزار کرد.
حمید شاهرخ نیا مدیرعامل شرکت حامی در ابتدای این همایش از تفکرات نوین این شرکت در حوزه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات موبایل و آیتی سخن گفت و همچنین توضیحاتی درباره همکاری با سایر شرکت ها و ارگان های مرتبط و تجربیات موفق این شرکت در طی دو سال گذشته ارائه داد.
وی با ارائه آماری از عملکرد شرکت حامی در دو سال گذشته و با اشاره به این نکته که «حامی تلاش میکند با پشت سر گذاشتن استانداردهای اولیه در زمینه خدمات پس از فروش افقهای تازهای برای رسیدن به معیارهای جهانی مطرح کند.» تاکید کرد که «این شرکت با بهرهگیری از بالاترین تواناییهای خود در راستای استانداردهای جهانی و با استفاده از تمامی امکانات داخلی در تلاش است تا مرکزی یکپارچه برای خدمات درکشور ایجاد کند.»
وی هدف از ایجاد این مرکز یکپارچه خدمات پس از فروش را اینگونه دانست که « تا تمام عوامل موثر در ارائه خدمات پس از فروش به مصرفکنندگان، بتوانند در مسیری درست برای ارتباط موثر با یکدیگر قرار بگیرند. در نتیجه، ارگانهای دولتی و نظارتی، ارائهکنندگان کالا، برندها، صاحبان کسب و کار و اصناف میتوانند فارغ از نگرانیهای حوزه خدمات پس از فروش، بر گسترش سریعتر و بهتر ارائه محصولات خود به مشتریان تمرکز کنند.»
حمید شاهرخ نیا افزود :« شرکت حامی همواره تلاش در شناسایی و خدمترسانی به همه عناصر اصلی در اکوسیستم مربوط به خدمات را دارد و از آنها به مشتری تعبیر میکند، از این رو در نظر دارد بستری را طراحی و اجرا نماید که پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در این چرخه باشد.»
شرکت های ارایه دهنده کالا و برندها در بازار ایران با برون سپاری سرویس و خدمات پس از فروش میتوانند خدمات تخصصی و حرفهایتری را به مشتریان خود ارایه کنند که منطبق با استانداردهای جهانی باشد.
این تغییر دیدگاه در زمینه خدمات پس از فروش و ارایه خدمات یکپارچه تنها با همدلی و همکاری ذینفعان بازار فناوری اطلاعات و موبایل و نهادهای صنفی و دولتی امکانپذیر خواهد بود. شرکت حامی در برنامهای سه ساله در نظر دارد در جایگاهی از ارائه خدمات پس از فروش قرار گیرد تا بتواند فضایی برای مصرفکنندگان محصولات موبایل و آی تی در کشور ایجاد کند که آنها برای رفع مشکلات خود نیازی به ترک محل کار یا زندگی خود نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت حامی همچنین در سخنان خود به اهداف بلندمدت شرکت در استفاده موثر از تکنولوژی و هوش مصنوعی برای ارائه خدمات اشاره کرد و در مورد طرح مفهمومی استفاده از تکنسینهای مجازی و ایجاد دفاتر کار مجازی برای مشتریان خود توضیحاتی ارائه داد.
گفتنی است شرکت حامی به عنوان نخستین شرکت مستقل در زمینه خدمات پس از فروش IT و موبایل از سال ۹۵ آغاز به کار کرده و دارای ۹ دفتر مرکزی ، ۲۶ دفتر خدمات پس از فروش و 109 مرکز جمعآوری کالا در سراسر کشور است.