اپ‌نت: بازی Happy Glass؛ داستان خوشحال کردن یک لیوان غمگین!

بازی پازلی و معمایی Happy Glass یکی از بازی‌های زیبا و کم‌نظیر است که برای دوستداران این سبک می‌تواند بسیار جذاب باشد. این بازی توسط استودیوی Lion Studios برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

1

داستان بازی Happy Glass مربوط به یک لیوان است که وقتی خالی باشد غمگین می‌شود. این لیوان را شما می‌توانید با هدایت درست آب پر کرده تا دوباره شاد و سرحال شود.

برای پر کردن لیوان باید آب را در مسیر صحیح قرار دهید و از موانع عبور داده تا به لیوان برسد. این موانع گاهی می‌توانند برایتان مفید بوده و مسیر را هموار کنند، این بستگی به خود شما دارد که چگونه از آن‌ها استفاده نمایید. مراحل این بازی اندروید در نگاه اول ساده به‌نظر می‌آیند اما در ادامه می‌بینید که گاهی می‌توانند بسیار هم چالش‌برانگیز باشند.

برای اینکه بتوانید امتیاز بالاتری داشته باشید بهتر است هر سه ستاره را در مراحل مختلف این بازی اندرویدی به‌دست بیاورید. اما حتی با داشتن یک ستاره هم می‌توانید هر مرحله را تمام کرده و به مرحله بعدی بروید.

هپی گلس ساختاری شبیه بازی Where is My Water دارد. در این بازی با استفاده از یک مداد که در اختیارتان است روی صفحه کاغذ خطوطی ایجاد می‌کنید تا در واقع مسیر آب را نشان داده باشید. گیم‌پلی بازی ساده اما بسیار هوشمندانه است و با داشتن تم زیبا و آرامش‌بخش می‌تواند شما را ساعت‌ها به خود مشغول نماید.

دانلود بازی Happy Glass از گوگل پلی

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نفیسه می‌گوید

    به من میگه ستاره هات کمه نمیره مرحله ی بعدی 22ستاره از 30 دارم شما میگین با یه ستاره هم میره🤔