اپ‌نت: برنامه مانیتورینگ شبکه موبایل Netmonitor

در این مطلب قصد داریم برای کنترل نجوه اتصال موبایل شما به شبکه موبایل اپراتور و محل قرارگیری ایستگاه‌های بی تی اس اطراف شما اپلیکیشن Netmonitor را برایتان معرفی کنیم. این اپ برای گجت‌های اندرویدی توسط parizene توسعه داده شده است.

0

در مواقعی که به شبکه‌های مختلف ارتباطی متصل می‌شوید اطلاعاتی بین گجت اندرویدی شما و این شبکه‌ها تبادل می‌شوند که به سادگی برایتان قابل رویت نمی‌باشند. اینجاست که یک اپ مانیتورینگ شبکه مانند Netmonitor به کار شما می‌آید.

این اطلاعات باید از طریق تکنولوژی‌های خاصی دریافت شده و به نمایش دربیایند. این تکنولوژی در اپ مانیتورینگ شبکه مانند Netmonitor قرار داده شده است تا به سادگی هرچه تمام‌تر عملیات فوق را که در اصطلاح به آ‌ن مانیتورینگ شبکه‌های ارتباطی می‌گویند به اجرا دربیاورد. این اپ قابلیت دریافت انواع فایل‌های CLF و KML را دارا می‌باشد.

اطلاعاتی که بین برج‌های سلولی و گجت اندرویدی شما تبادل می‌شوند در این اپ مانیتورینگ شبکه به نمایش در می‌آیند. اینتگاه‌های BTS محلی و تمامی برج‌های کناری آن نیز قابل مشاهده می‌باشند که برای نمایش آن‌ها یک نقشه در اختیارتان قرار داده خواهد شد تا مکان دقیقشان مشخص باشد.

در این برنامه اندرویدی بر روی چندین سیم‌کارت به‌طور همزمان می‌توانید مانیتورینگ را انجام داده و هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت. سیگنال‌هایی که در این میان تبادل می‌شوند دارای قدرت‌های مشخصی بوده که آن هم به‌صورت نمودار برایتان نشان داده می‌شود.

دانلود برنامه اندرویدی مانیتورینگ شبکه Netmonitor

این برنامه اندرویدی را می‌توانید از ینک زیر و به طور مستقیم  از گوگل پلی دانلود نمائید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.