پنجمین دوره کمپ استعدادیابی «ایرانسل-لالیگا» برگزار شد

پنجمین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا از 29 تا 30 خردادماه با مربیان و استعدادیابان ایرانی و سفیران سازمان لیگ اسپانیا،لالیگا، برگزار شد.

0

در پنجمین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا کریستین کارمبو هافبک فرانسوی سال‌های نه چندان دور رئال مادرید و بازیکنان حال حاضر و سابق تیم ملی فوتبال و لیگ برتر فوتبال ایران نظیر کمال کامیابی نیا، خسرو حیدری، مهدی شریفی و فرشید اسماعیلی در کنار نوجوانان مستعد ایرانی بودند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پسران 11 تا 13 ساله‌ای که قبلاً ویدیوهای یک دقیقه‌ای بازی فوتبالشان تا 10 خردادماه، جهت گزینش نفرات نهایی برای حضور در پنجمین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا ارسال شده بود، زیر نظر مربیان و استعدادیابان ایرانی و نمایندگان سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، آموزش دیدند.

کمپ استعدادیابی ایرانسل لالیگا

ایرانسل در جریان برگزاری پنجمین دوره کمپ استعدادیابی خود، نخستین کمپ استانی را نیز در استان اصفهان برگزار کرد و با ترتیب دادن شرایط گزینش حضوری، استعدادیابان 500 نفر از نوجوانان استان را مورد ارزیابی قرار دادند و از میان آن‌ها 35 نفر را برای پنجمین کمپ سراسری، انتخاب کردند.

در کمپین استانی برگزار شده پیشکسوتان فوتبال اصفهان نظیر مهدی رجب‌زاده، محمود یاوری، حسین چرخابی، رسول کربکندی و حسن آقاجان در کنار مربیان به بررسی و ارزیابی بازیکنان پرداختند.

ایرانسل در نظر دارد در جریان برگزاری کمپ‌های بعدی استعدادیابی ایرانسل-لالیگا ، کمپ‌های منطقه‌ای دیگری نیز در استان‌های مختلف کشور برگزار کند تا تمامی بازیکنان مستعد، به یک اندازه از فرصت ایجاد شده جهت آموزش زیر نظر مربیان مطرح لیگ فوتبال اسپانیا  و روش‌های نوین فوتبال بهره بگیرند.

پیش از این، در چهار دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار کرده بود و به 330 بازیکن نوجوان مستعد شناسایی و آموزش دیده شده مدارک حضور در این کمپ‌ها را داد.

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.