هواوی بازگشت 100 درصد پول شما را در صورت توقف برنامه‌های گوگل و فیس‌بوک تضمین می‌کند!

به تازگی بنیانگذار و مدیرعامل هواوی از پیش‌بینی کاهش 40 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند و کاهش 30 میلیارد دلاری درآمد این شرکت در سال جاری میلادی خبر داده بود اما ظاهرا هواوی به راحتی تسلیم نخواهد شد و برنامه‌هایی برای اطمینان دادن به خریداران را به اجرا در خواهد آورد.

1

مطمئنا تحریم هواوی توسط گوگل و دیگر شرکت‌ها مانند تحریم هواوی توسط فیس‌بوک باعث افزایش تاثیر تحریم هواوی توسط امریکا شدند و هواوی را با بخش دیگری از اثرات تحریم شامل تاثیر روی مشتریان روبرو کرد. هواوی با مشتریانی روبرو شده است که مطمئن نیستند تا چند ماه دیگر برنامه‌های گوگل مانند جیمیل و .. و یا برنامه‌های فیس‌بوک مانند اینستاگرام و واتس اپ بر روی گوشی‌های انها قابل اجرا خواهد بود یا خیر.

حالا هواوی برای متوقف کردن کاهش فروش گوشی‌های خود و اطمینان بخشیدن به مشتریان برای خرید گوشی‌های این شرکت برنامه خاصی تدارک دیده است. بنابر گزارش‌های منتشر شده هواوی یک برنامه تضمینی را در فروشگاه‌های خود در کشور فیلیپین به اجرا در آورده که بر اساس آن به خریداران تضمین بازگشت کامل هزینه خرید گوشی هواوی آنها در صورت تاثیر تحریم آمریکا بر خریداران و توقف اجرای برنامه‌های گوگل و فیس‌بوک را می‌دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده هواوی به خریداران گوشی‌های خود در فیلیپین تضمین کامل داده که در صورتی که گوشی‌های انها قادر به اجرای برنامۀ‌های گوگل و فیس بوک نباشد هزینه خرید گوشی را به طور کامل به آنها پس خواهد داد.

توجه داشته باشید که این ضمانت ویژه برای خریداران گوشی های هواوی در کشور فیلیپین ارائه شده و باید دید هواوی برنامه‌ای برای عرضه این تضمین به خریداران در سایر کشورها دارد یا خیر!

هواوی از هدف‌گذاری خود برای رسیدن به جایگاه اول سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان در سال 2020 که هم‌اکنون در اختیار سامسونگ است خبر داده بود و حالا مدیرعامل این شرکت از امکان تجدید حیات تجاری این شرکت در سال 2021 خبر داده است. بنیانگذار و مدیرعامل هواوی در اظهارات خود اعلام کرده که این شرکت تصور نمی‌کرده که آمریکا از این تعداد جهات به این شرکت هجوم بیاورد.

 

منبع Gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    والا اینجا تو ایران تضمین نداده مردم هجوم آوردن تمام پی 30 لایتا رو خریدن. یه جور قحطی وار