فناوری شارژ 120 واتی ویوو رونمایی شد؛ شارژ کامل یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی در 13 دقیقه

شرکت ویوو (Vivo) امروز فناوری شارژ جدیدی را با نام Super FlashCharge 120W معرفی کرد تا جنگ سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند در بخش شارژ سریع وارد مرحله جدیدی شود!

0

هنوز جزئیات زیادی در مورد نحوه کار فناوری شارژ سریع ویوو اعلام نشده اما این شرکت ادعا کرده که شارژرهای مجهز به فناوری Super FlashCharge 120W این شرکت می‌توانند باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی یک گوشی هوشمند را در تنها 13 دقیقه به طور کامل شارژ کنند که در صورت تحقق سریعترین فناوری شارژ در بازار تلفن همراه خواهد بود.

در این خصوص صرفا مدیر محصول شرکت ویوو ویدئو کوتاهی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که در این ویدئو کوتاه یک گوشی در 16 ثانیه از 10 درصد به 14 درصد شارژ می‌رسد و طبیعتا مراحل شارژ کامل گوشی در 13 دقیقه به نمایش در نیامده است.

مهمترین تلاش شرکت ویوو برای رسیدن به شارژر فوق سریع را می‌توان در گوشی گیمینگ iQOO دانست که با شارژر 44 واتی عرضه شد و می‌توانست باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی گوشی را در 45 دقیقه شارژ کند.

در ماه مارس گذشته شرکت شیائومی از سیستم شارژ 100 واتی خود رونمایی کرد که یک باتری 4 هزار میلی‌امپرساعتی را در 17 دقیقه شارژ می‌کرد اما هنوز این سیستم به همراه یک محصول نهایی و به صورت تجاری عرضه نشده است.

سریعترین فناوری شارژ در یک محصول و در واقع گوشی هوشمند که همین الان قابل خرید از بازارهای جهانی است مربوط به گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی است که با شارژر فوق سریع شرکت اوپو موسوم به VOOC charger عرضه شده و می‌تواند باتری 34000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی را در 34 دقیقه شارژ کند.

هنوز در خصوص زمان عرضه اولین گوشی ویوو مجهز به شارژر با فناوری Super FlashCharge 120W اطلاعاتی منتشر نکرده اما انتظار می‌رود شاهد رونمایی آن در کنار اولین گوشی هوشمند 5G این شرکت در نمایشگاه MWC شانگهای در هفته آینده باشیم.

منبع Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.