زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ؛ چهارشنبه شانزدهم مرداد ماه

اگر چه این روزها گوشی پیکسل 4 گوگل با درز تصاویر و مشخصات فنی بر سر زبان‌ها هستند اما با نزدیک شدن به آغاز تابستان به روزهای قدرت‌نمائی سامسونگ با جدیدترین پرچمدار سری نوت یعنی گلکسی نوت 10 نزدیک‌تر می‌شویم.

0

جدیدترین گزارش منتشر شده در وب‌سایت سی‌نت به نقل از یک منبع موثق در شرکت سامسونگ حکایت از آن دارد که این شرکت کر‌‌ه‌ای قصد دارد از گلکسی نوت 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار سری نوت در هفتم ماه اوت (شانزدهم مرداد ماه) در نیویورک رونمایی کند.

اگر از گلکسی فولد با صفحه نمایش تاشو صرفنظر کنیم سری نوت سامسونگ در واقع مهمترین پلتفرم این شرکت کره‌ای برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌های این شرکت در بازار تلفن همراه است.  گزارش‌های منتشر شده حکایت از آن دارند که شرکت سامسونگ امسال گلکسی نوت 10 را در دو نسخه به بازار عرضه خواهد کرد که یکی از آنها با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه شده و هیچکدام از آنها جک 3.5 میلیمتری هدفون نخواهد داشت.

آخرین تصاویر درز کرده از سری نوت 10 سامسونگ را بالای همین مطلب می‌توانید ببینید که به تازگی فاش شده است و نشان می‌دهد سامسونگ به حذف کامل حاشیبه‌های بالا و پائین صفحه نمایش در سری نوت بسیار نزدیک شده است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ حفره موجود بر روی صفحه نمایش را به وسط آن در بالای صفحه نمایش آورده است که پیش از این شاهد حضور آن در سمت راست و بالای صفحه نمایش در گلکسی اس 10 بوده‌ایم.

شایعات منتشر شده همچنین تاکید دارند که مدل بزرگتر سری نوت 10 با صفحه نمایش 6.75 اینچی و مدل کوچکتر با صفحه نمایش 6.3 اینچی عرضه خواهد شد و سامسونگ از آرایش عمودی دوربین سه‌گانه بر روی قاب پشتی نوت 10 به جای آرایش افقی مرسوم آن بهره خواهد برد.

سی‌نت در گزارش خود آورده است که سامسونگ یک بار دیگر از مرکز بارکلیز در بروکلین برای میزبانی شرکت‌کنندگان در مراسم رونمایی جدیدترین پرچمدار سری نوت بهره خواهد برد و رویداد Unpacked را «پُر زرق و برق» توصیف کرده است.

عرضه گلکسی فولد پیش یا پس از زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 خواهد بود!؟

هیچ کدام از این جزئیات ما را شگفت‌زده نمی‌کنند به جز جایی که از سرنوشت گلکسی فولد مطلع شویم و بپرسیم: اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو بالاخره چه شد؟

آیا سامسونگ یک زمان دوباره برای عرضه گلکسی فولد به بازار مشخص خواهد کرد یا مانند کابوس گلکسی نوت 7 با حذف کامل آن از بازار روبرو خواهیم شد؟ آخرین شایعات از عرضه گلکسی فولد پس از گلکسی نوت 10 خبر دارند اما هر چه که باشد حالا سایه گلکسی نوت 10 بر روی گلکسی فولد یا بر عکس آن سنگینی می‌کند و عرضه هر کدام از آنها می‌تواند سرنوشت دیگری را خیلی زود مشخص کند!

هر چه که باشد یک چیز تقریبا مشخص است؛ انتظار درز بیشتر اطلاعات و تصاویر پیش از رونمایی رسمی از Note 10 را داشته باشید، بیشتر از چیزی که تاکنون دیده‌اید و حتی رایج است. چرا که سامسونگ باید قدرت‌نمائی کرده و نشان دهد که می‌تواند به راحتی فضای خالی را که ناگهان با تحریم هواوی توسط آمریکا به وجود آمده را پر کند. تصاویر درز کرده نشان می‌دهد که جدیدترین پرچمدار سری نوت بزرگتر از همیشه خواهد بود اما آیا واقعا گلکسی نوت 10 بزرگ خواهد بود؟

منبع Theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.