درز تصاویر واقعی کار با نوا 5 پرو و نتایج بنچمارک نوا 5 هواوی پیش از رونمایی رسمی

هواوی قرار است روز جمعه از گوشی‌های هوشمند سری نوا 5 خود در کنار یک تبلت جدید رونمایی کند. دو محصول از محصولاتی که قرار است فردا رونمایی شوند گوشی‌های هوشمند نوا 5 و نوا 5 پرو هستند که هر دو آنها با توجه به حجم اطلاعات و تصاویر منتشر شده تقریبا چیزی برای رونمایی ندارند!

0

 آخرین اطلاعات و تصاویر درز کرده از این دو محصول شامل تصاویر واقعی کار با گوشی نوا 5 پرو و همچنین نتایج بنچمارک نوا 5 است که تمام مشخصات فنی این گوشی را که البته انتظار انها را داشتیم، فاش می‌کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، نوا 5 پرو از یک ناچ قطره‌ای بر روی صفحه نمایش خود بهره می‌برد که دوربین سلفی در آن جاخوش کرده است. دوربین اصلی چهارگانه نوا 5 پرو در قاب پشتی بدنه آن به چشم می‌خورد و بر خلاف نوا 5 و نوا 5i حسگر اثر انگشت نوا 5 پرو به عنوان حرفه‌ای‌ترین و البته گران‌ترین مدل این سری در زیر صفحه نمایش اولد آن قرار دارد.

تصاویر واقعی نوا 5 پرو

در میان تصاویر منتشر شده شارژر 40 واتی مجهز به فناوری سوپرشارژ این گوشی هواوی نیز به چشم می‌خورد. این تصاویر همچنین از دو رنگ خیره‌کننده این گوشی نیز خبر دارند که شامل رنگ آبی فانتوم (در واقع بنفش!) و مشکی فانتوم (با هاله سبز) است.

تصاویر کار با نوا 5 پرو

در همین حال و همانطور که اشاره کردیم نتایج بنچمارک AnTuTu  گوشی نوا 5 نیز منتشر شده که امتیاز قابل توجه 315816 این گوشی را نشان می‌دهد. بد نیست اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند بسیار کمی همین حالا توانسته‌اند از رقم 300 هزار این بنچمارک عبور کنند و ثبت این رقم نشان می‌دهد هواوی باز هم از توانایی خود برای افزایش عملکرد محصول جدید خود در بازار تلفن همراه بهره برده است.

بنچمارک نوا 5

گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی که اکنون در بازار و در دسترس خریداران قرار دارد امتیاز 316 هزار این بنچمارک را کسب کرده که از همین چیپست Kirin 980 بهره می‌برد. در عین حال باید دید گوشی نوا 5 پرو چقدر انتظار ما را در عملکرد بهتر با توجه به نام خود برآورده خواهد کرد.

سایر مشخصات فنی گوشی نوا 5 شامل صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس و 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژر 40 واتی که هواوی پیش از این به آنها اشاره کرده بود، از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهند بود.

تا رونمایی کامل سری نوا 5 هواوی و اعلام رسمی مشخصات کامل این گوشی‌های هوشمند و البته تبلت جدید هواوی در روز جمعه با فارنت همراه باشید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.